וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא חוזר: מצנע יכריז על מועמדותו לראשות העבודה

אחרי הח"כים יצחק הרצוג, שלי יחימוביץ' ועמיר פרץ ואיש העסקים אראל מרגלית, יכריז גם יו"ר מפלגת העבודה לשעבר עמרם מצנע כי יתמודד לראשות המפלגה. במפלגה מברכים על ריבוי המתמודדים

יושב ראש מפלגת העבודה לשעבר, עמרם מצנע, צפוי להודיע היום (רביעי) על מועמדותו לראשות המפלגה. מצנע יצטרף לח"כ שלי יחימוביץ', ח"כ עמיר פרץ, ח"כ יצחק הרצוג ואראל מרגלית שכבר הכריזו על התמודדותם על התפקיד. בנוסף צפוי גם יו"ר השלטון המקומי שלמה בוחבוט להודיע על מועמדותו.

בערב חג הפסח שלח מצנע מייל לפעילים במפלגה, ובו רמז על כוונתו העתידית. "אני מוצא לנכון לעדכנך שאני קרוב למועד קבלת ההחלטה על חזרתי לפוליטיקה הלאומית, אם אחליט כך", כתב אז מצנע. "האפשרות הסבירה היא לחזור ולהתמודד על ראשות מפלגת העבודה, בהנחה שניתן לשנות את המפלגה ולהתאימה לאתגרי העתיד".

יחימוביץ' התייחסה בעבר לאפשרות שמצנע יתמודד לראשות המפלגה, ואמרה כי היא "מברכת על כל מתמודד ראוי". יחימוביץ' הוסיפה כי עצם התמודדתם של מועמדים רבים לראשות העבודה מצביע על חוסנה וחוזקה של המפלגה. גם מזכ"ל המפלגה, חיליק בר מברך על ריבוי המתמודדים. "ריבוי המתמודדים מצביע על רוח חיובית המנשבת מעליה. "זה מראה שאנשים מאמינים ב'עבודה'", אמר בר בשיחה עם וואלה! חדשות. "זאת הבעת אמון חד משמעית בעבודה, מצד אנשים מאוד רציניים, שאי אפשר לזלזל בהם". לדבריו, "בשיחות שניהלנו אפילו לפני פרישת ברק, גילינו שהעבודה זה מותג, שמאוד מאמינים בו. רבים התאכזבו מההתנהלות, אבל מאמינים בערכים שלה, ובמשימה שיש לה לעתיד. ההוכחה הכי טובה היא הצטרפות של מאות מתפקדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully