וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנון בבריטניה: נשיקות לסביות ייאסרו לשידור

בתקשורת הבריטית מדווחים כי בקרוב צפויה הממשלה לקבל החלטה לפיה תכנים בעלי רמיזות מיניות, כמו נשיקת חד-מיניות, יאסרו לשידור בשעות הערב. גם ריקודים של זמרות עלולים לרדת מהמסך

נשיקות חד-מיניות עלולות להיות אסורות לשידור בטלוויזיה הבריטית עד שעות הלילה המאוחרות – כך מדווחים אמצעי התקשורת בבריטניה, לפי תוכנית של הממשלה לעצור את החשיפה של ילדים לתמונות מגונות. דו"ח שנערך בגיבוי ראש הממשלה, דיוויד קמרון, צפוי להמליץ על הסרת סצנות בעלות רמיזה מינית המשודרות כיום לפני השעה 21:00 בערב, כמו סצנת הנשיקה הלסבית באופרת הסבון, ברוקסייד שהיתה הפעם הראשונה שנשיקה בין בני אותו המין שודרה בטלוויזיה הבריטית. לפי ההצעה, סצנות מסוג זה יורשו לשידור רק בשעות הערב המאוחרת. כמו כן, נשקל גם האיסור על פרסום מודעות בעלות רמיזה מינית בשלטי חוצות ברחבי המדינה.

גיבוש התוכנית החל בשנה שעברה לאחר שראש הממשלה, שהוא בעצמו אב לילדים קטנים, הזהיר שחשיפת ילדים לתכנים של מבוגרים עלולה להפחית את התמימות שלהם. "זה קשה להגן על ילדים בעידן האינטרנט והטלפונים הסלולריים, אך עלינו לעשות משהו", אמר מקור המקורב לתוכנית. חלק מההורים סבורים שמה שהיה מקובל פעם לשידור – כמו הנשיקה הזו בברוקסייד – אינו הולם צפייתם של ילדים בשעות הערב המוקדמות".

לאחר סערה שהתעוררה בעקבות שידור הנשיקה בברוקסייד בשנת 1994, הוסרה הסצנה השנויה במחלוקת ממהדורת סוף השבוע הכוללת של התוכנית. עם זאת, תוכניות טלוויזיה אחרות שידרו מאז סצנות דומות. עוד הוצע כי ריקודים בוטים, כמו אלה של זמרות הפופ, כריסטינה אגילרה וריהאנה, בגמר תוכנית ה-"x factor", יאסרו גם הם לצפייה. נכון להיום, התוכניות המשודרות בין השעות 5:30-21:00 צריכות להיות מותאמות לילדים מתחת לגיל 15. לאחר שעה זו, רשאים ערוצי הטלוויזיה לשדר תכנים למבוגרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully