וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בן לאדן: צפו בחגיגות הענק בארה"ב

אלפי אמריקנים יצאו באמצע הלילה לרחובות כדי לחגוג את חיסול הטרוריסט מספר 1 בעולם ובארה"ב במיוחד, אוסמה בן לאדן. תושבי ניו יורק הרגישו תחושת ניצחון וגאווה: "הצדק הושג"

רויטרס

( צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמיץ)

אלפי אמריקאים יצאו היום (שני) לרחובות כדי לחגוג את חיסולו של מנהיג אל-קאעדה, אוסמה בן לאדן על ידי כוחות קומנדו אמריקאים במקום המסתור שלו בפקיסטן. באמצע הלילה, יצאו המוני החוגגים לכיכר טיימס בניו יורק, העיר שספגה את מתקפה הטרור הגדולה בהיסטוריה ב-11.9, לה היה אחראי בן לאדן. לחגיגה הלילית הצטרפו גם מאות תיירים שהיו בעיר, והחוגגים מרחבי העולם הביעו תחושת הקלה ואמרו כי הצדק נעשה.

גם מול הבית הלבן נראו התפרצויות ספונטניות של חוגגים מאושרים, שהביעו גאווה עצומה נוכח החיסול, תחושת ניצחון ותמיכה בנשיא ארצות הברית, ברק אובמה. חלק מהחוגגים הביעו תקווה כי בזכות החיסול של בן לאדן, ארה"ב תגיע לסיפוקה ותוכל לסיים את הלוחמה בעירק ואפגניסטן, אחרי שהשיגה את מטרתה העיקרית.

בתוך כך, גורם אמריקאי רשמי מסר כי לאחר שנערכה בדיקת DNA ואומת כי מדובר באוסמה בן לאדן, הושלכה גופתו לים משום שאף מדינה איסלמית לא היתה מוכנה לקבלו לקבורה. הבוקר פשטו כוחות קומנדו ימי על המתחם בו שהה בן לאדן סמוך לעיר אבוטאבד, כ-100 קילומטרים צפונית-מזרחית לבירה איסלמאבד. לאחר 40 דקות של לחימה הצליחו הפושטים לחסל את בן לאדן, את בנו ועוד שני בני אדם ולאחר מכן המריאו מהמקום מבלי פגיעות לכוח האמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully