וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר התיק נגד הרב הראשי של חיפה שאר ישוב הכהן

לאחר שהצהיר שוב כי הוא אינו מכהן או ממלא כל תפקיד ציבורי, בשכר או שלא בשכר, הוחלט בפרקליטות לסגור את התיק נגד הרב הראשי של חיפה, שאר ישוב הכהן, שנפתח בפרשיית "תיק הרבנים"

פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה היום (ראשון) לבא כוחו של הרב הראשי של חיפה, שאר ישוב כהן, כי הוחלט לסגור את התיק שנפתח כנגדו בפרשת משנה ל"תיק הרבנים".

הרב כהן זומן לפני שלוש שנים לשימוע לפני העמדה לדין בחשד לעבירות של מתן שוחד ורישום כוזב במסמכי תאגיד בפרשת "תיק הרבנים". בתיק נטען כי אנשי כוחות הביטחון קיבלו מהרבנות הראשית מסמך לפיו למדו חמש שנים בישיבה גבוהה. המסמך הכוזב הועבר לגופי ביטחון שונים שהעניקו על סמך האישור הכוזב שכר לאותם אנשים ביטחון, בגובה כולל של מאות מיליוני שקלים שנתקבלו במרמה מהמדינה. הפרקליטות החליטה לסגור את התיק לאור הצהרה של הרב כהן כי לא ישרת יותר בתפקידים ציבוריים ויסיים את תפקידו כרב העיר חיפה.

לפני שלושה חודשים הובא לידיעתה של הפרקליטות כי הרב שאר ישוב כהן ממשיך לכהן כרב העיר חיפה וכן ממשיך לשמש בפועל בתפקידים ציבוריים למרות התחייבותו והוא זומן לשימוע נוסף. לקראת השימוע העביר היום הרב הודעה לפרקליטות בה נאמר בין היתר: "אבקש להבהיר כי איני מכהן או ממלא בכל תפקיד ציבורי, בשכר או שלא בשכר, לרבות חתימה על תעודות כשרות ונישואין והודעה על כך נמסרה לרבנות הראשית, לעיריית חיפה, למועצה הדתית חיפה ולמשרד לענייני דתות". כמו כן ציין הרב כי ידוע לו כי במידה ויפעל שלא על פי הודעה זו, עשויים להיפתח כנגדו הליכים משפטיים. בעקבות ההודעה הוחלט לסגור את התיק בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully