וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג חדש נתפס במהירות של 212 קמ"ש בכביש בצפון

משטרת התנועה עצרה נהג חדש שנהג במהירות של 212 קמ"ש בכביש בו המהירות המותרת היא 90 קמ"ש. במהלך סוף השבוע נעצרו עוד מאות נהגים, חלקם נהגו שיכורים וחלקם ללא רישיון

צעיר בן 18 נתפס במהלך סוף השבוע כשהוא נוהג במהירות של 212 קמ"ש, בכביש בו מותרת מהירות של 90 קמ"ש בלבד. משטרת התנועה הארצית עצרה את הצעיר, "נהג חדש" תושב שפרעם, ונדהמה לגלות כי ברכבו נכחו שלושה חברים קטינים, אך לא נכח אף "נהג מלווה" כנדרש בחוק. רישיונו של הנהג נשלל, והוא יזומן לשימוע תעבורתי.

במהלך סוף השבוע עצרה המשטרה עוד כ-70 נהגים שיכורים, וכן מאות נהגים נוספים, שנהגו באופן המסכן את הציבור ואת עצמם. נהג נוסף, בן 30 מהצפון, נעצר כשביצע מספר עבירות בעת ובעונה אחת: המשטרה גילתה בדמו רמת אלכוהול הגבוהה פי שלושה מהמותר בחוק, ובמהלך הנהיגה הוא אף שלח הודעות SMS מהטלפון הסלולרי שלו. הצעיר נהג אף שרישיונו נשלל לצמיתות כבר לפני מספר שנים.

בנוסף, המשטרה עצרה נהג בכביש 70 סמוך לצומת סומך וכן נהג בצפת - כאשר שניהם נתפסו נוהגים ללא רישיון נהיגה. הנהג מצפת, צעיר בן 20, ניסה לברוח מניידות התנועה ואף להתחזות לאדם אחר, לפני שהודה כי מעולם לא הוציא רישיון נהיגה.

(עדכון ראשון: 21:07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully