וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדאו: "פיצוץ צינור הגז תפס אותנו ערוכים"

במסיבת עיתונאים שכינס עקב פיצוץ צינור הגז בין ישראל למצרים, הבהיר שר התשתיות כי לא צפויים שיבושים באספקת החשמל. "חברת החשמל ערוכה ומוכנה לשימוש בדלקים חלופיים"

דניאל בוק

(צלם:דניאל בוק. עורך: אמיר קוטיגרו)

שר התשתיות, עוזי לנדאו, כינס בצהריים (רביעי) מסיבת עיתונאים עקב הפסקת אספקת הגז המצרי לישראל בעקבות חבלה שנעשתה בצינור והצהיר כי הדבר לא צפוי לפגוע באספקת החשמל. "מלאי הדלקים שקיים במדינת ישראל הוא כזה שיוכל לאפשר את המשך אספקת חשמל. ההתרחשות תופסת אותנו ערוכים, וחברת החשמל מוכנה לשימוש באמצעים אלו לצד אפשרות לשימוש גם בדלקים חלופיים", אמר השר.

לנדאו התייחס להסכם השלום עם השכנה מדרום ואמר כי "ממשלת ישראל רואה בהסכם השלום עם מצרים עוגן חיוני וחשוב ליציבות באזור. כמו כן היא רואה בהסכם הגז המצרי את ההסכם הכלכלי החשוב ביותר, שמשקף את הסכם השלום שנחתם בין מנחם בגין לאנואר סאדאת. אנחנו מצפים להמשך קיומו של הסכם הגז, שהוא חלק מהסכם השלום".

"ישראל משלמת כפול עבור הגז"

לנדאו התייחס גם למחירי הגז שמשלמת ישראל ואמר כי מדובר בשיעור הגבוה פי שתיים מהסכום שמשלמות לבנון וירדן. "במונחים אזוריים, ישראל משלמת 50% עד 100% יותר", אמר לנדאו שגם ניצל את ההזדמנות להביע את הערכתו לשר האנרגיה המצרי, עבדאללה גראב, אשר אמר כי אין אמת בדיווחים לפיהם מחיר הגז שמוכרת מצרים לישראל נמוך יותר מ-1.3 דולר למילון BTU.

סמוך לשעה 6:00 הבוקר פוצצו אלמונים חמושים חלק ממסוף הדלק באל-סביל, מערבית לאל-עריש שבסיני, כך מסר גורם ביטחוני במצרים. לדברי הגורם, נפגע הצינור המוביל גז לישראל ולירדן. לפי הדיווח, הפיצוץ נעשה באמצעות מטעני חבלה וגרם לדליקה. "הרשויות סגרו את העברת הגז מהמקור המרכזי ופועלים לכיבוי האש", הוסיף הגורם. צינור הגז המצרי מעביר לישראל כ-40% מתצרוכת הגז שלה, המשמש בעיקר לייצור חשמל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully