וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופר נפתח בשוגג - רק חלק מהקונים שילמו

בעקבות תקלה במחשב, סופרמקט בעיר המילטון שבניו זילנד, נפתח לקהל הקונים כשלא היו בו עובדים. עוברי אורח נכנסו ועשו קניות. כשהגיעו לקופות, חצי מהקונים ניאותו לשלם

מה אתם הייתם עושים? 24 בני אדם נתקלו בשאלה הזו במציאות ולא בתכנית של חיים הכט, כאשר עברו בקרבת סופרמרקט בניו זילנד והתפלאו לגלות כי הוא פתוח אך אין בו עובדים. 24 האנשים סיירו במעברי הסופר ביום שישי האחרון, שנפתח בשל תקלת מחשב בשעה שהחנות הייתה אמורה להיות סגורה, ועשו את הקניות שלהם לסוף השבוע.

באופן מפתיע, חצי מהקונים שילמו באמצעות קופת השירות העצמית במקום, שהפסיקה לעבוד כאשר מישהו סרק באמצעותה בקבוק אלכוהול, שדרושה בדיקת עובד על מנת לאשר את קנייתו. כשעה וחצי אחרי פתיחת הדלתות, קיבלה המשטרה המקומית בעיר המילטון דיווח כי אנשים נצפו יוצאים מהסופר עם "כמויות מצרכים שיכלו למלא משאיות".

"זו עסקה טובה"

בעל החנות, גלן מילר, זעם תחילה כששמע על התקרית, אבל התרכך אחרי שראה את ההקלטה ממצלמות האבטחה. "אני יכול לראות את הצד המצחיק בזה, אבל הייתי מוותר על הפרסום, למען האמת. זה די גורם לי להיראות שמוק". מילר הוסיף כי בצילומים ניתן לראות שחלק מהקונים כלל לא שמו לב שאין עובדים בחנות.

"הם לא באו כדי להשיג משהו בחינם. הם עשו את הקניות הרגילות שלהם והגיעו בסופן לקופה. חצי שילמו וחצי חשבו לעצמם 'זו עסקה טובה' ופשוט יצאו", סיפר מילר. הקונה הראשונה למשל הגיעה עם ילד קטן, עשתה קניות במשך 20 דקות, שילמה ויצאה מהחנות. "אני עדיין חושב שהיא פשוט לא ידעה שלא היינו שם. זה ממש מצחיק. אתה חייב להתפוצץ מצחוק כשאתה רואה את זה".

פרופ' פול מוריס, ממחלקת לימודי הדת באוניברסיטת ויקטוריה, מנסה לבחון באמצעות המקרה את ערכי המוסר של תושבי הסביבה. הוא טוען כי מצילומי האירוע ניתן ללמוד שאלמלא בקבוק האלכוהול שתקע את הקופה, רוב האנשים היו משלמים.

מילר אינו מתכוון להגיש תלונה או לתבוע את הקונים שיצאו מהחנות שלו עם מצרכים מבלי ששילמו. "הסיפור הופיע בעיתונים ובטלוויזיה אז אני מקווה שחלק מהם ירגישו אשמים ויבואו לשלם". מילר הודיע כי כל הכסף שיושב ייתרם לקרן למען נפגעי רעידות אדמה, אך עד כה, אף אחד מהקונים הסוררים לא חשף עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully