וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כדור תותח אנושי" התרסק למותו מול קהל ילדים

מופע קרקס בבריטניה הסתיים באסון: רשת הביטחון נקרעה, ופעלולן בן 23 שנורה מלוע תותח התרסק מגובה של כ-13 מטרים על הארץ, מול 2,000 צופים: "זה נראה כאילו זרקו בובה"

צילום מסך

(צילום: רויטרס. עריכה: גדי וינסטוק. קריינות: אביב אברמוביץ')

זה היה אמור להיות עוד יום עבודה עבור הפעלולן בן ה-23. לבוש בחליפה אדומה וקסדה הוא טיפס ללוע התותח, נכנס אליו וסימן תנועת "וי" לעבר 2,000 הצופים, בהם ילדים רבים. הקהל ספר לאחור וצעק "אש!" - והוא נורה לאוויר ובעקבותיו שובל של ענן לבן. אלא שכאן הכל השתבש: הרשת עליה היה אמור לנחות נקרעה, והוא נחת על הארץ מגובה של כ-13 מטרים. "הו, חכו רגע", אמר הכרוז בבהלה. "אנחנו צריכים אמבולנס". אבל זה היה כבר מאוחר מדי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ה"סאן" מדווח על המקרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האירוע התרחש אתמול (שני) במחוז קנט שבדרום מזרח אנגליה, לשם הגיע "מופע הפעלולים הנועז של סקוט מיי" - קרקס פעלולים הנודד ברחבי בריטניה מאז 1991, וכולל מיני מופעים, בין היתר של משאיות ענק ואופנועים. שמו של ההרוג טרם פורסם, אולם במופע הוא זוהה על ידי הכרוז בכינוי "מנקס קרנק". לפי הדיווחים בתקשורת הבריטית, המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע, בחשד שהתנהלות רשלנית הובילה לתאונה.

"הוא נפל ארצה עם ראשו קדימה", סיפר ל"סאן" אחד הצופים שנכחו במופע. "ראיתי אותו פוגע בארץ וקופץ. זה נראה כאילו זרקו בובה". באתר של "סקוט מיי" פורסמה בעקבות האירוע ההודעה הבאה: "אנו מצטערים להודיע כי לנוכח הנסיבות הבלתי צפויות, כל הופעותינו בוטלו עד להודעה חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully