וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום אחרון לחופש: 200 אלף מטיילים ברחבי הארץ

עייפים מטיולי הפסח, נהרו הפעם המטיילים הישראלים בעיקר לגנים ולשמורות הקרובים לאזור המרכז - והתמקדו בפיקניקים. עומסי תנועה נרשמו בצפון. והערב: חגיגות המימונה ייפתחו

עם ישראל מנצל את ימי החופשה האחרונים של חג הפסח: להערכת רשות הטבע והגנים, כ-200 אלפים ישראלים פקדו היום (שני) את שמורות הטבע והגנים, במטרה להרוויח רגעים אחרונים של פסח ירוק. עוזי ברזילי, מרשות הטבע והגנים, מסר כי "הטיולים היום אופיינו יותר כפיקניקים, וציבור המבקרים התרכז בעיקר בגן הלאומי באשקלון, בגן הלאומי אפיק ירקון, ובחוף בית ינאי, ככל הנראה בשל הקרבה למרכז". לדבריו, כ-70 אלף מהמבקרים הגיעו לאתרים בתשלום.

מהקרן הקיימת לישראל נמסר כי במקומות מסוימים נרשמה כבר תפוסה מלאה, וכי היערות הוצפו במטיילים וברוכבי אופניים רבים. מקק"ל נמסר עוד, כי במהלך הפסח כולו, טיילו ברחבי ישראל למעלה ממיליון מטיילים וחצי. לדברי יו"ר קק"ל, אפי שטנצלר, "השילוב של קצת גשם והרבה ירוק הביא לחג פסח יוצא מן הכלל שבו תושבי מדינת ישראל יצאו בהמוניהם לטייל מהצפון ועד הדרום".

בשובם מן הגנים והשמורות, נתקלו המטיילים בעומסי תנועה. בשעה זו, עמוס צומת גולני לבאים מצומת קדרים, ובדרך 85 עמוס מצומת עמיעד לכיוון צומת קדרים. בדרך החוף נרשום עומס תנועה ממחלף קיסריה לכיוון מחלף ינאי.

עם סיום חג הפסח, יחגגו הערב ברחבי הארץ את המימונה. כבכל שנה, לפוליטיקאים מתוכנן מסע קילומטרז' ארוך והם צפויים לנוע בכבישי ישראל לאורכה ולרוחבה. הליכודניקים צפויים לבקר בשני מוקדים עיקריים: ביתו של ח"כ ציון פיניאן בטבריה וביתה של קטי שטרית בבית שמש, אליה יגיעו בין היתר שר החינוך גדעון סער, המשנה לראש הממשלה משה יעלון, השר דן מרידור, סגנית השר גילה גמליאל ויו"ר הקואליציה ח"כ זאב אלקין.

אם לשפוט לפי שנים עברו, ייתכן שגם השנה הפוליטיקאים ינצלו את החגיגות גם כדי למסור הצהרות פוליטיות ומדיניות. בשנה שעברה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, ורעייתו שרה, ביקרו באור עקיבא, שם הוא הכריז על כך שהבנייה בירושלים תימשך. יו"ר האופוזיציה ציפי לבני ביקרה בחגיגות השנה שעברה בשדרות ונשיא המדינה שמעון פרס היה אורח הכבוד במימונה המרכזית בירושלים.

(עדכון ראשון: 13:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully