וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפת טילים על מיסרתה: "30 נהרגו, 60 נפצעו"

עד ראייה דיווח כי לפחות 30 בני אדם נהרגו ו-60 נפצעו במתקפת טילים על העיר מיסרתה שבלוב. "יש הפצצות על אזורים מאוכלסים, גופות שרופות מגיעות לבתי החולים", סיפר

לפחות 30 בני אדם נהרגו ו-60 נפצעו במתקפת טילים על העיר מיסרתה שבלוב, כך דיווח היום (שני) עד ראייה לרשת "אל-ערביה". "יש הפצצות כבדות ואקראיות על אזורים מאוכלסים. גופות שרופות מובאות לבתי החולים" אמר אחמד אל קאדי, מהנדס שעובד עבור תחנת רדיו בעיר. "מספר הפצועים עומד על 60, ויש 30 הרוגים. זה מניין ההרוגים ב-12 השעות האחרונות", הוסיף.

בתוך כך, הפציצו היום כוחות נאט"ו בניין במתחם מגוריו של שליט לוב מועמר קדאפי בבאב אל עזיזיה שבטריפולי. הבניין נהרס כליל. לטענת ממשלת לוב ההתקפה כוונה ישירות נגד קדאפי עצמו. לדברי גורמים בממשלה 45 בני אדם נפצעו בהתקפה, לפחות 15 מהם באורח קשה. כמו כן, ישנם דיווחים על מספר נעדרים.

בנוסף להפצצת המתחם של קדאפי, המשיכו כוחות נאט"ו להגביר את התקיפות בטריפולי בימים האחרונים. לפני יומיים הותקף מה שלדברי הממשלה היה חניון, אולם נראה כי מדובר בבונקר של כוחות קדאפי.

המתקפה על ארמונו של קדאפי הגיעה יממה לאחר ששר החוץ הבריטי ויליאם הייג הודיע כי קדאפי עצמו הוא מטרה לגיטימית לחיסול. הייג שוחח אמש עם נשיא ארה"ב ברק אובמה וביקש ממנו אספקה של מזל"טים לצורך המתקפה בלוב.

לאחר השיחה הבהיר הייג כי קדאפי מהווה מטרה לגיטמית לחיסול על ידי המזל"טים. "ההתנהגות של כל הגורמים בלוב, יהיו אלה אנשי הצבא או המנהיגים היא שתקבע אם יהוו מטרה לגיטימית לחיסול", אמר הייג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully