וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריון בארמון: הזוג הנשיאותי בצרפת מצפה לילד

אשתו של נשיא צרפת ניקולא סרקוזי, קרלה ברוני, בהיריון - כך דיווח בסוף השבוע שבועון הרכילות "קלוסר". לפי הדיווח, ברוני צפויה ללדת בתחילת השנה הבאה. מקורבים לשניים לא מכחישים

שבועון הרכילות "קלוסר" הדהים בסוף השבוע האחרון את קוראיו כשפרסם ערב חג הפסחא כי הזמרת והדוגמנית לשעבר, אשתו של נשיא צרפת, קרלה ברוני בהיריון. לפי הפרסום, ברוני צפויה ללדת את בנם הראשון של הזוג הנשיאותי בתחילת השנה הבאה, בגיל 43, חודשים ספורים לפני הבחירות לנשיאות. גורמים רשמיים המקורבים לנשיא ואשתו לא הכחישו את הידיעה.

לדברי המקור שהדליף את הידיעה, "ההיריון עדיין במצב עדיין, אבל ההורים המיועדים רוצים אותו כל כך". כמו כן, נודע כי הנשיא הצרפתי ואשתו, שנישאו בפברואר 2008, ייחלו זמן רב לילד ואף פנו לאנשי דת בכירים על מנת להיוועץ עמם הנושא. יש לציין, כי לשניים ילדים מנישואיהם הקודמים. לסרקוזי, שלושה בנים משתי נשותיו הראשונות, ולברוני ילד כבן 10 מהפילוסוף רפאל אנטהובן.

לפי הדיווח ב"קלוסר", ההיריון הוא הסיבה לכך שהשקת אלבומה הבא של ברוני נדחתה וכן לביטול השתתפותה בפסטיבל קאן ובאירועים נוספים. כמו כן, ראוי לציין שעד כה לאף נשיא צרפתי לא נולד צאצא בתקופת כהונתו.

לפני כשנה הכחישה ברוני את השמועות שנפוצו אודות משבר בזוגיות עם הנשיא, בעקבות בגידות הדדיות בין בני הזוג. בצעד חסר תקדים התארחה ברוני בתכנית רדיו פופולרית וטענה כי היא ובעלה קרובים מאוד ולא נוטרים טינה למי שאחראי להפצת השמועות כי שניהם מקיימים רומן מחוץ לנישואים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully