וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקעקועים על החזה הרשיעו ברצח את חבר הכנופיה

חבר כנופיה מלוס אנג'לס בחר לקעקע על חזהו את זירת הרצח שבו היה מעורב ב-2004. הוא לא חשב שכעבור שבע שנים הוא יורשע ברצח, בתיק שהראיות בו התבססו על אותן כתובות קעקע

היה זה עוד יום שגרתי במחלק הרצח של משטרת לוס אנג'לס, עד שהחוקר קווין לויד החליט להתבונן בתצלומים של חברי כנופיה מקועקעים. דבר מה צד את עינו: חזהו של הגנגסטר אנתוני גרסיה, צעיר בן 25 שנעצר ושוחרר בעבר בגין כמה עבירות לא משמעותיות, היה מעוטר ברישומים מפורטים למדי. במבט מדוקדק, הבחין לויד כי מדובר בכתובות קעקע המתארות זירת רצח, מקרה לא-מפוענח שאירע בשנת 2004, ושהטריד מאז את החוקר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הפרטים הרבים שקיעקע אנתוני גרסיה על חזהו עזרו לפענח את הרצח שאירע לפני 7 שנים/מערכת וואלה, צילום מסך

כל פרט בתרשים היה מדויק: אורות חג המולד שקישטו את זירת הרצח - חנות משקאות, תאורת הרחוב שהאירה את הרחוב, ובעיקר: גופתו של הקורבן שהייתה מוטלת על הקרקע. הכותרת שקועקעה לצד התרשים, "Rivera Kills", רמז לשמה של כנופיית "פיקו ריברה" שבה היה חבר גרסיה, לא הותירה הרבה מקום לספק. איור של מסוק שמרסס את החנות בכדורים, יחד עם המידע שהתקבל במשטרה כי כינויו של גרסיה הוא Chopper (מסוק), הספיק לחוקרים כדי לבסס כלפיו אישום מבוסס.

התגלית הביאה לפתיחה מחודשת של החקירה, שבסיומה, כך מדווחים כלי תקשורת בלוס אנג'לס, הורשע השבוע גרסיה ברצח מדרגה ראשונה. דייב דולסון ממשטרת לוס אנג'לס, אמר כי חברי כנופיות נוטים בדרך כלל לקעקע איורים, שמתארים את השכונות שהם הם מתגוררים או של בתי כלא שבהם שהו. כתובת קעקע שמתארת זירת רצח בצורה כה מפורטת, הוא טרם ראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully