וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר חדש טוען: אובמה סבל מהתעללות בילדותו

בספר חדש, העוסק בחייה הקשים של האם, אן דנהם, נטען כי הוריו של נשיא ארה"ב נהגו להכות אותו, וכי ייתכן שאף חזה באלימות מצד אביו כלפי אמו

נשיא ארה"ב, ברק אובמה, סבל מהתעללות קשה במהלך שנות ילדותו באינדונזיה, וייתכן שאף חזה באלימות מצד אביו כלפי אמו – כך טוען ספר חדש העוסק בחייה הקשים של האם, אן דנהם. לפי הספר, הוריו של אובמה נהגו להכות אותו כשנהג לא כשורה.

אובמה מצדו הכחיש את הדברים ובהודעה שפרסם הבית הלבן נאמר כי הוא מעולם לא סבל מאלימות כתוצאה של חינוך נוקשה. אגב, בספר נטען עוד כי אובמה נהג להכריז בהיותו בן תשע כי הוא רוצה להיות נשיא ארה"ב.

בספר החדש, "אישה יוצאת דופן: הסיפור שלא סופר על אמו של אובמה", הצפוי לראות אור בקרוב, המחברת, ג'אני סקוט, מספרת כי אובמה הילד חווה גם פגיעות על רקע גזעני. באחת הפעמים מסופר על אבנים שהושלכו לעברו ע"י ילדים אינדונזיים, שקראו לעברו ולעבר אמו קריאות גזעניות.

דנהם מתה בשנת 1995, בהיותה בת 52, עוד לפני שבנה פנה לקריירה פוליטית. כשהייתה בת 18 התחתנה עם ברק חוסיין אובמה האב - סטודנט שחור מקניה שבאפריקה. כשנישאה כבר הייתה בהריון עם מי שהפך להיות הנשיא השחור הראשון של ארה"ב. בשנת 1964 בני הזוג התגרשו ודנהם התחתנה בשנית עם אינדונזי בשם לולו סטורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully