וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "פרס העביר לאובמה מכתב אישי מפולארד"

ה"ג'רוזלם פוסט" מדווח כי הנשיא פרס העביר לנשיא אובמה מכתב אישי מהמרגל הכלוא בארה"ב. לפי הדיווח, פולארד כתב במכתבו: "מצטער על הפשע שביצעתי, מקווה שתסכים לשחרר אותי לפסח"

נשיא המדינה, שמעון פרס, העביר לנשיא ארה"ב, ברק אובמה, מכתב אישי מהמרגל הישראלי ג'ונתן פולארד, כך מדווח הבוקר העיתון "ג'רוזלם פוסט". על-פי הדיווח, פולארד כתב במכתבו: "אני מקווה שפנייה אישית ממני תעורר בך חמלה. אני מצטער מעומק לבי על הפשע שביצעתי, ומקווה שתסכים לשחרר אותי לרגל חג החירות, כמחווה לעם ישראל, לי ולאשתי". פרס העביר את המכתב לאובמה במהלך פגישתם לפני כשבועיים בבית הלבן.

בתום הפגישה בין שני המנהיגים אמר פרס: "ביקשתי מאובמה לחון את פולארד בשל מצבו הרפואי". בתשובה לשאלה כיצד הגיב אובמה על הבקשה, אמר פרס בקצרה: "הוא שמע". פרס הוסיף כי כנשיא מדינה בעצמו, הוא מכיר מקרוב את סוגיית מתן החנינות: "לכן, לא ציפיתי שאובמה ישיב במקום לבקשתי".

עוד טרם יציאתו לוושינגטון, נפגש פרס עם רעייתו של המרגל הישראלי ג'ונתן פולארד, אסתר. "הוועד להשבת ג'ונתן פולארד הביתה" מסר אז לוואלה! חדשות כי בפגישה ניכר היה כי פרס ער לתמורות בדעת הקהל בעניין פולארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully