וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"100 המשפיעים" של טיים: ביבי, ביבר ונסראללה

ברשימת "100 האנשים המשפיעים" של מגזין טיים, ניתן למצוא השנה לצד רה"מ נתניהו את אובמה, את מייסד ויקיליקס, את אופרה ווינפרי ואת ג'סטין ביבר, כמו גם את הנסיך וויליאם וליאו מסי

כמדי שנה, פרסם היום (חמישי) המגזין האמריקאי "טיים" את רשימת מאה האנשים המשפיעים בעולם במהלך השנה האחרונה. את ישראל מייצג ברשימה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עליו נכתב כי הוא "קשה לפענוח".

לצד הפוליטיקאים, השחקנים והספורטאים, בולט ברשימה שמו של ואאל גנאים, איש המחשבים שהצית את המחאה שהובילה לפרוץ ההתקוממות במצרים, שבסופו של דבר הביאה להדחתו של הנשיא חוסני מובארק. כמו כן, הוכתרו כ"משפיעים" מנכ"ל פייסבוק מרק צוקרברג ומנכ"ל גוגל לארי פייג', לצד מייסד אתר ההדלפות ויקיליקס ג'וליאן אסאנג', ואשת התקשורת אריאנה הפינגטון.

מעצבי אופנה, זמרים ומנהיגים בעירק

בתחום הבידור, שם מפתיע יחסית שנכלל ברשימה הוא זה של השחקנית איימי פוהלר ("מחלקת גנים ונוף"). שמות קלאסיים יותר הם של הזמרים סטינג ופטי סמית', ושל השחקנים מאט דיימון וקולין פירת', כמו גם של בעלת אימפריית הטלוויזיה אופרה ווינפרי. שניים אחרים שהוכתרו כשני האנשים המשפיעים ביותר בעולם הם כוכב הפופ הדרום-קוריאני "ריין", וסנסציית הנערות הבינלאומית ג'סטין ביבר. עוד נכללו ברשימה: מעצב האופנה טום פורד, ויוצר הסדרה "מד מן" מתיו ווינר, הכדורגלן ליאונל מסי, האמן הסיני הנרדףיי איי וויי-וויי והזוג המלכותי, הנסיך וויליאם והגברת קייט מידלטון.

בתחום הפוליטי והמסורתי יותר, נכללו ברשימה מנהיגים כנשיא ארצות הברית ברק אובמה (ורעייתו מישל), נשיא צרפת ניקולא סרקוזי ומנהיגת הימין הקיצוני במדינה מארין לה פאן; בנוסף להם צוינו ראש ממשלת אנגליה דיוויד קמרון, קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל ונשיאת ברזיל דילמה רוסף, כמו גם סייף אל-איסלם קדאפי, בנו של שליט לוב. בנוסף להם, זכו בתואר הנכסף מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה והמנהיג העירקי השיעי מוקתדא א-סדר, לצדה של חברת הקונגרס גבריאל גיפורדס, ששרדה ניסיון התנקשות באריזונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully