וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה נרצחה בקנדה, חברה? חזה בזוועה במצלמת הרשת

קיאן ליו, סטודנטית בת 23 מקנדה הותקפה ע"י אדם שנכנס לביתה. חברה בסין, שראה את המעשה דרך מצלמת האינטרנט במחשב שלה, שלח מיילים בהולים לבני משפחתה, שאיתרו לבסוף את גופתה

רצח בשידור חי בקנדה: קיאן ליו, סטודנטית בת 23 באוניברסיטת יורק שבטורנטו, נרצחה בדירתה לפני מספר ימים. חברה בסין, שדיבר איתה באותה העת ברשת האינטרנט, ראה אותה נאבקת ברוצח וחזה ברגעיה האחרונים. משטרת טורונטו עצרה ביום רביעי השבוע את בריאן דיקסון, בן 29, בחשד שביצע את המעשה.

גופתה של ליו נמצאה ביום שישי האחרון בדירתה כאשר היא עירומה מהמותניים ומטה. לדברי המשטרה המקומית, לא נמצאו על גופה סימנים המעידים כי היא הותקפה מינית, וטרם ברור מה גרם למותה. מחקירת המקרה עולה, כי ליו שוחחה דרך רשת האינטרנט עם חברה בבייג'ינג, כאשר לפתע נשמעה דפיקה בדלת. היא ניגשה לפתוח אותה ונקלעה לוויכוח עם האורח שהגיע למקום. הוויכוח הפך לאלים והאיש נאבק בה, כל זאת לעיני חברה ההמום מעבר לים.

"היא פתחה את הדלת וזה נראה היה כאילו הם מכירים אחד את השני די טוב", סיפר החבר לרשת CTV, "הם בירכו אחד את השני לשלום והוא ביקש לשאול את מכשיר הטלפון הסלולרי שלה". החבר הוסיף כי נראה היה שהאיש ניסה לחבק את ליו, אך היא סירבה. "הוא רצה לחבק אותה אבל היא אמרה לא ונאבקה בו בחזרה. הייתי כל כך חסר אונים, לא יכולתי להירגע עד שלבסוף הוא סגר את המחשב".

לדברי המשטרה המקומית, החבר שהיה במרחק של אלפי קילומטרים מזירת הרצח, שלח הודעות דואר אלקטרוני בהולות לבני משפחתה ולחבריה של ליו בהן התחנן שיבואו לעזרתה. אמה המודאגת צלצלה לבסוף לשגרירות סין בקנדה וביקשה שהרשויות ידרשו בשלומה של בתה. עוד דווח, כי לבסוף היה זה בעל הדירה שמצא את הגופה, וכי המחשב ומצלמת האינטרנט נלקחו מהמקום.

(עדכון ראשון: 22:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully