וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפים הגיעו למאהל שליט: "אנו רוצים תוצאות"

אריאל נוי

21.4.2011 / 13:38

לאחר שהעבירו את ליל הסדר בגפם כאשר הם ישובים על המדרכה מול מעונו של רה"מ בי-ם, בילו בני משפחת שליט את החג בחברתם של אלפים שקראו לשחרור בנם. נעם: "זו הרגשה טובה שיש תמיכה"

תמונותיהם של נעם ואביבה שליט ישובים על המדרכה בליל הסדר מול מעונו של ראש הממשלה בירושלים, השפיעו על התומכים לשחרורו של החייל החטוף: משעות הבוקר המוקדמות (חמישי) פוקדים אלפים את מאהל המחאה שהקימו בני הזוג לפני תשעה חודשים למען שחרור בנם.

"התמונות האלה שהם יושבים על המדרכה גרמו לנו להזיל דמעה ולכן החלטתי לבקר אותם באהל ביחד עם ילדיי", סיפרה רחל מועלם שהגיעה מבאר שבע עם שני ילדיה, לוואלה! חדשות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"התמונות האלה שהם יושבים על המדרכה גרמו לנו להזיל דמעה ולכן החלטתי לבקר אותם באהל ביחד עם ילדיי", סיפרה רחל. המבקרים באוהל שליט, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

נעם שליט אמר כי "זה מעודד לראות את
ההמונים שפוקדים את אוהל המחאה, אבל אנחנו רוצים לראות תוצאות. זה הרגשה טובה שיש תמיכה בעם וצריך להגיע להחלטות הנכונות. הממשלה צריכה לראות ולהפנים את גל התמיכה שאנחנו מקבלים".

סבו של גלעד, צבי שליט, שלח לפני מספר ימים איגרת לראש הממשלה בנימין נתניהו. שליט כתב, כי "בכל פעם כשיש התעוררות תקשורתית בנושא השבת נכדי גלעד אתה מזמין את בני נועם ואת כלתי אביבה לפגישה שאין בה תכלית וסופה עוגמת נפש. אתה משיב אותם בסלון ביתך, גם אשתך נוכחת, כאילו הייתה זו פגישת רעים. אבל למעשה מר נתניהו, אתה משתמש בציניות אכזרית בבני וכלתי כדי להציג לציבור תמונה של עשייה כשלמעשה דבר לא נעשה להצלת נכדי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הממשלה צריכה לראות ולהפנים את גל התמיכה שאנחנו מקבלים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסב כתב עוד כי "סירובך לשחרר את גלעד במחיר הנקוב היא גזר דין מוות. לפני שנה העסקה לשחרור גלעד כבר הייתה סגורה אבל ברגע האחרון טרפדת אותה. סירובך אז וסירובך היום להיענות לבקשת ראשי מערכת הביטחון בעבר לשחרר את גלעד במחיר הנקוב כמוה כהחלטה על גזר דין מוות לגלעד. נכדי היה בחור צעיר ובריא כשנשבה בגיל תשע עשרה. אם הוא ימות בעזה יהיה זה מוות ארוך ומייסר. מר נתניהו האם אתה יכול לדמיין מצב שבו היית מסרב לשלם מחיר עבור חיי בנך הנמצא כמה עשרות קילומטרים ממך ומניח לו למות? אם תאמר לי ששאלה זו אינה פוליטיקלי קורקט אני אשאל אותך האם זה פוליטיקלי קורקט לסרב להחזיר את נכדי כחייל חי וגם על חללים כידוע שילמנו במחבלים חיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אם גלעד ימות בעזה יהיה זה מוות ארוך ומייסר", כתב צבי שליט לרה"מ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה לדברים כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו עומד בקשר רצוף עם משפחת שליט. לבם ודלת ביתם של ראש הממשלה, רעייתו וכל בני משפחת נתניהו פתוחים תמיד בפני אביבה ונעם ויחד עם כל עם ישראל הם מזדהים עם משפחת שליט וכואבים את כאבה".

עוד נמסר מלשכת נתניהו, כי "הפעולות להשבת גלעד שליט הביתה בריא ושלם נמשכות כל העת, בהנחייתו הישירה ובפיקוחו של רה"מ, פעולות שכבר הניבו את קלטת הווידיאו הראשונה של גלעד. עברה למעלה משנה מאז שישראל הציגה בפני חמאס, באמצעות המתווך הגרמני, את הצעתה האחרונה במשא ומתן, אך חמאס עדיין לא השיב להצעה זאת, מה שמעיד על כך שאין בכוונת הצד השני להגיע לסיום מוצלח של המשא ומתן אשר ישיב את גלעד הביתה. במקביל ישראל ממשיכה לרדוף את האחראים לחטיפתו של גלעד שליט וכפי שראינו לאחרונה מצליחה להשיג אותם בכל מקום בו הם מתחבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully