וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר יממה: אותרה גופת הילד שטבע מול חוף הכרמל

קובי מנדל

21.4.2011 / 10:07

לאחר שעות רבות של חיפושים, אותרה מול חוף הכרמל גופתו של הילד מרק חיימוביץ', שנעדר מאז אתמול. צוללנים של זק"א מצאו את הגופה וצוות של מד"א קבע את מותו. "זה קורע את הלב"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק. עריכה: יותם בן-דוד)

אנשי יחידת הצוללנים של זק"א איתרו הבוקר (חמישי) במרחק של כ-200 מטרים מול חוף הכרמל את גופתו של הילד בן ה-11 מרק חיימוביץ', שנעדר באזור מאתמול. צוות של מד"א קבע את מותו של הילד. הגופה אותרה ליד שובר הגלים בחוף ונמשתה על ידי אנשי יחידת השיטור הימי.

בשעות הבוקר חודשו החיפושים אחר הילד בן ה-11. עם רדת החשכה אמש, דיללה המשטרה את כוחותיה באזור, לאחר שבמשך שעות ארוכות סרקו צוללנים את המים בחיפוש אחר הילד, שרחץ במים עם שלושה מחבריו ונסחף ללב ים.

שוקי לזר, מתנדב ביחידת אופנועי הים והצוללנים "ספיר" סיפר, לוואלה! חדשות כי "מצאנו את גופתו בין הסלעים בעומק של כ-3-4 מטרים. הוא שכב על הקרקעית, כיוונתי אליו את הצוללנים והם משו אותו ולצערנו הוא נמצא ללא רוח חיים. לצערי זו לא פעם ראשונה שאני מוצא גופות בים ואני מקווה שזו הפעם האחרונה, אבל הקיץ עוד לפנינו והרבה טובעים בים. זה לא שכואב הלב - זה קורע את הלב. כמה שאנחנו נחשבים מבוגרים שראינו כבר דברים, אי אפשר לעמוד בפני גופתו של ילד".

הוצאת גופה של ילד שטבע בחוף הכרמל בחיפה, אפריל 2011. ג'יני
"מקווה שזו הפעם האחרונה, אבל הקיץ עוד לפנינו והרבה טובעים בים". פינוי הגופה הבוקר/ג'יני

"לצד האבל, תחושה של אנחת רווחה"

מפקד תחנת חיפה ניצב-משנה משה כהן, אמר כי עשרות מתנדבים עסקו בחיפושים אחר חיימוביץ' כולל ספינת שיטור ימי ומסוק משטרתי לצד המתנדבים של זק"א שפעלו בים.

מפקד יחידת הצוללים של זק"א, חיים אוטמזגין, סיפר כי "כשמצאנו אותו הייתה תחושה של אנחת רווחה. המתנדבים משתתפים בצער ובאבל מצד אחד אבל בהחלט גאים בתוצר ובמאמץ שהביאו לגילויו. המנוח זכה שנמצא אותו מהר ולא נתעכב זמן נוסף".

שלושת החברים ששחו עם הילד לפני שנעלם, אמרו כי הם הופתעו על ידי גל גדול שסחף אותם ללב ים. לדברי השלושה, הם חזו בילד נסחף למעמקים, אך לא הצליחו לסייע לו משום שניסו להציל את עצמם. שני גולשים שהיו במקום עזרו לשניים מהילדים להיחלץ ומשו אותם מהמים על גבי גלשנים. הילד השלישי הצליח לצאת מהמים בכוחות עצמו, והשלושה הועברו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully