וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב נדרס ע"י בנו: "יצא להתפרנס וחזר בארון"

חבריו של בני ג'אן ממושב גבעתי, שנהרג בתאונת הטרקטור בבאר יעקב, התקשו לקבל את הבשורה על מות חברם. "הוא היה מלח הארץ", סיפר יו"ר הנהלת המושב, יעקב סלוקי

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: אמיר קוטיגרו)

במושב גבעתי, בו התגורר בני ג'אן שנהרג אתמול (רביעי) כשנמחץ על ידי טרקטור בו נהג בנו, קיבלו בהלם את הבשורה על מותו. יצחק סלוקי, יו"ר הנהלת המושב, אמר כי "פקד את המושב אסון גדול. בני היה מלח הארץ. אביו ואמו היו ממייסדי הישוב, חקלאים שבנו את ביתם בעשר אצבעות. בנו משפחה לתפארת. לפני עשור המשפחה נכנסה לקשיים כלכליים, ושינסו מותניים, וכבר ראו את האור בקצה המנהרה. מצבם הכלכלי השתפר. והנה בבוקר, בני יצא להביא פרנסה הביתה - וחזר בארון".

שמואל צ'פיליאן, חבר ילדות של ג'אן, סיפר עליו: "מדובר בבחור נחמד, יפה. גם כשהוא התגבר הוא נשאר בצעירותו, ביופיו. את המשפחה אני מכיר מהגעתם למושב. הם שותפים לבנייתו. אנשים חרוצים, משפחה חרוצה. בשנים האחרונות בני קיבל על עצמו עול, אחריות לחלץ את המשק מחובות ועשה זאת בצורה מדהימה". אברהם קראדי, שכן של המשפחה, סיפר כי קיבל את הבשורה מאשתו ומבנו. "שאלתי מה קרה - ממילה אחת הבנתי. הם לא הצליחו לדבר, אני לא הצלחתי לעכל את זה".

ג'אן נמחץ למוות על ידי טרקטור בו נהג בנו, באתר להקמת גשר תחתי מתחת לפסי רכבת. ככל הנראה, הבן, בשנות ה-20 לחייו, איבד שליטה על הרכב שנסע בעלייה, הידרדר לאחור - ופגע באביו שעבד עמו באתר. צוות מגן דוד אדום שהגיע לאתר קבע את מותו של האב. הבן עצמו לא נפגע בתאונה.

(עידכון ראשון: 22:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully