וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר מצוד: נעצר חשוד במעורבות בתאונה קטלנית

איילה חננאל

20.4.2011 / 7:54

לאחר מרדף בן 3 ימים, איתרה המשטרה חשוד בנהיגה בג’יפ שהתהפך בסופ”ש, והוביל למותם של שני בני אדם ולפציעתם של שני ילדים. לפי החשד הוא נמלט מהמקום והסתתר באולם אירועים

המשטרה עצרה הלילה (רביעי) נהג שהיה מעורב בתאונה שאירעה בשבת האחרונה בכביש מספר 1, סמוך למחלף שפירים, בה נהרגו שני בני אדם. המשטרה ניהלה אחריו מצוד בן שלושה ימים, וכעת משנמצא במקום מחבואו, הוא הועבר לחקירה.

ככל הנראה החשוד, בן 38 ובעל הרשעות קודמות בפלילים וכן בעבירות תנועה, נהג ברכב ג'יפ מסוג מיצובישי פאג'רו שהתהפך וגרם למותם של שניים מנוסעיו - חברו, משה חן, ובת דודתו, מזל בן-נון. שני ילדיה של בן-נון שהיו אף הם ברכב, נפצעו בתאונה באורח קל.

תאונת דרכים קטלנית סמוך למחלף שפירים בכביש 1, 16 באפריל 2011. שי אוקנין
קיים חשד כי העצור נהג תחת השפעת אלכוהול בעת התאונה/שי אוקנין

לדברי המשטרה, החשוד נעצר לאחר שהסתתר באולם אירועים במשך שלושה ימים. אדם נוסף נעצר בחשד שסייע לו וסיפק לו אוכל ומים בזמן ששהה במסתור.

מהחקירה שניהלו שוטרי אגף התנועה במרחב השפלה בפיקודו של רפ"ק שי מזרחי עלה, כי לאחר התאונה, לא המתין הנהג החשוד לכוחות החילוץ וההצלה ונמלט מהמקום. בעקבות מידע מודיעיני הצליחו השוטרים לאתר את מקום מחבואו. כמו כן, קיים חשד כי העצור נהג תחת השפעת אלכוהול בעת התאונה. החשוד מובא היום להארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
תאונת דרכים קטלנית סמוך למחלף שפירים בכביש 1, 16 באפריל 2011. שי אוקנין
מספר בני אדם נוספים נעצרו בחשד שסייעו לו, וסיפקו לו אוכל ומים בימים בזמן ששהה במסתור/שי אוקנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully