וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים ו-8 פצועים בשתי תאונות בכביש מס' 1

אריאל נוי

16.4.2011 / 20:30

גבר ואישה בשנות ה-40 לחייהם נהרגו ועוד ארבעה בני אדם נפצעו בהתהפכות ג'יפ בכביש 1 סמוך למחלף שפירים. באותה שעה, אירעה תאונת שרשרת לא רחוק משם, בה נפצעו חמישה בני אדם.

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: אמיר קוטיגרו)

אישה כבת 30 נהרגה הערב (שבת) בהתהפכות ג'יפ שנסע בכביש מס' 1 סמוך למחלף שפירים. רב פקד שי מזרחי ממשטרת אגף התנועה מסר כי אדם אחד שנפצע באורח קשה בתאונה מת מאוחר יותר מפצעיו בבית החולים. אדם נוסף נפצע באורח בינוני ושלושה נוספים נפצעו באורח קל בתאונה, שניים מהם ילדים. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לבית החולים שיבא בתל השומר. נסיבות התאונה עדיין אינן ברורות.

באותה שעה, אירעה תאונת שרשרת בין חמישה כלי רכב, אף היא סמוך למחלף שפירים. אדם אחד נפצע באורח קשה וארבעה אחרים נפצעו קל. פרמדיקים של מגן דוד אדום הוזעקו למקום, ופינו את הפצועים לבית החולים אסף הרופא בצריפין.

תאונת דרכים קטלנית סמוך למחלף שפירים בכביש 1, 16 באפריל 2011. שי אוקנין
שתי התאונות הקשות אירעו תוך זמן קצר ובסמוך זו לזו/שי אוקנין

"זירה קשה מאוד לצפייה"

סגן מפקד מרחב איילון במגן דוד אדום, אפי בר, סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות כי זירת התאונה הראשונה שבה נהרגה אישה כבת 30 "הייתה מאוד קשה לצפייה, כמו כל אירוע רב נפגעים. כל הציוד שהיה במכוניות התפזר לכל אורך הכביש – טלפונים ניידים, מסמכים, משחקים של ילדים וכו'". לדבריו, "האמבולנס שהגיש טיפול לנפגעים עבר במקום במקרה במהלך נסיעה שגרתית לבית החולים. מיד הייתה קריאה לתאונה נוספת במרחק שני קילומטרים משם ונתקלנו בקושי מסוים להעניק טיפול בשתי הזירות בו זמנית".

מוקדם יותר היום, נהרג רוכב אופניים מפגיעת רכב פרטי בכביש 40 שבאזור השפלה. ההרוג הוא גיא תמרי, ממושב בן שמן. מחקירה ראשונית עולה כי ברכב הפוגע נהגה תושבת רחובות בת 30, שחזרה מעבודתה בנמל התעופה בן גוריון. על פי החשד, היא פגעה בתמרי בעת שרכב על אופניו, המשיכה לנסוע ואחר כך חזרה למקום התאונה. לדברי המשטרה, בחקירתה טענה כי כלל לא הבחינה שפגעה בו.

(עדכון ראשון: 18:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully