וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומסי תנועה ברחבי הארץ לקראת סדר פסח

פסח בא - ואיתו גם הפקקים. לקראת ליל הסדר, נרשמו עומסי תנועה בכביש מספר 1 לכיוון ירושלים, בכביש החוף לכיוון צפון, בכביש 6 לכיוון צפון ובמוקדים נוספים ברחבי הארץ

פקקי תנועה בדרך לליל הסדר: עומסי תנועה נרשמו הערב (שני), לקראת חג הפסח. בין הכבישים העמוסים: כביש מספר 1 לכיוון ירושלים, כביש החוף לכיוון צפון וכביש 6 לכיוון צפון.

ממוקד התנועה של קול ישראל נמסר (נכון ל-19:20), כי בכביש מספר 1 יש עומס תנועה ממחלףענבה לכיוון מחלף שורש ובכיוון ההפוך ממחלף שורש עד מחלף שער הגיא. בדרך תל אביב אשדוד עמוס מחולות עד יבנה. בדרך 65 עומס תנועה מצומת עירון עד ערה בהמשך מצומת גולני עד צומת נטופה. בדרך 75 עמוס מצומת בית רימון עד צומת גולני. בנוסף, דרך החוף צפונה עמוסה ממחלף חבצלת לכיוון מחלף ינאי.

כבר משעות הבוקר המוקדמות היום, החלה פרישתם של שוטרי ומתנדבי תנועה בצירים וצמתים ראשיים ברחבי הארץ. פרישתם נעשית בהתאם למיפוי מוקדם שבוצע על ידי מדור המחקר של אגף התנועה, אשר ניתח את עומסי התנועה בחגי השנים האחרונות. בנוסף, אופנועי סיירת משטרת התנועה פועלים לאיתור מפגעים בכביש ופינויים בעזרת היחידה הארצית לפינוי צירים על מנת לצמצם ככל הניתן את ההפרעה לזרימת התנועה.

פרישת הכוחות המשטרתיים תימשך עד לצאת החג השני. במהלך חול המועד תיערך משטרת התנועה הארצית בצירי התנועה המובילים לפארקים וליערות בדגש על פארק קנדה, יער בן שמן, מיני ישראל, לטרון ועוד. כבכל שנה, תתבצע פריסה מיוחדת סביב הכינרת וכן היערכות על כביש 6 בדגש על היציאות במחלפים עירון ותות. הנוכחות תתוגבר גם על כביש 90 הן בדרך דרומה לאילת (כביש הערבה) והן צפונה לרמת הגולן, וכמו כן תוקמנה נקודות התרעננות לנהגים על ציר זה.

גם במד"א מעלים את הכוננות לקראת החג. בימי פסח וחול המועד תורחב הפרישה של צוותי מגן דוד אדום במוקדי טיולים ונופש ובמקומות הומים מאדם. בין היתר, יחזיק מד"א בכוננות יותר מ-100 אופנועים, 75 ניידות טיפול נמרץ וכ-250 אמבולנסים.

עדכון ראשון: 14:50.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully