וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסח בא: נערכים לפקקים לצד הדריכות הביטחונית

דריכות לקראת החג: צה"ל הטיל סגר על השטחים, השוטרים נפרשים לאורך צירי התנועה המרכזיים ובמד"א העלו את הכוננות, עם דגש על איזור הדרום

הכנות אחרונות ודריכות לקראת כניסת החג ברחבי ישראל: צה"ל הטיל אמש סגר על שטחי יהודה ושומרון לקראת פסח והוא יוסר רק בסיום החג בעוד תשעה ימים. במקביל, המשטרה תגברה את הכוננות בעיקר באזור ירושלים. אלפי שוטרים, לוחמי משמר הגבול ומתנדבים מתפרשים לאורך צירי התנועה המרכזיים ברחבי הארץ. בכניסות לערים יוצבו מחסומים ויוחמרו הבדיקות.

פרישתם נעשית בהתאם למיפוי מוקדם שבוצע על ידי מדור המחקר של אגף התנועה, אשר ניתח את עומסי התנועה בחגים בשנים האחרונות. בנוסף, אופנועני סיירת משטרת התנועה יפעלו לאיתור מפגעים בכביש ופינויים בעזרת היחידה הארצית לפינוי צירים, על מנת לצמצם ככל הניתן את ההפרעה לזרימת התנועה.

יחד עם זאת, במשטרה מבקשים מציבור הנהגים להקדים ככל הניתן את יציאתם מהבית בערב החג על מנת לצמצם את העומס בכבישים. לדברי דובר אגף התנועה, רפ"ק יגאל הבשור, הישמעות הנהגים לבקשה זו בחגים האחרונים אכן הביאה לקיצור זמני הנסיעה. עוד מבקשת המשטרה מציבור הנהגים לגלות סובלנות, להישמע להוראות השוטרים ולהתעדכן באמצעי התקשורת בדבר עומסי התנועה.

גם במד"א מעלים את הכוננות לקראת החג. בימי פסח וחול המועד תורחב הפריסה של צוותי מגן דוד אדום במוקדי טיולים ונופש ובמקומות הומים מאדם. בין היתר, יחזיק מד"א בכוננות יותר מ-100 אופנועים, 75 ניידות טיפול נמרץ וכ-250 אמבולנסים.

בנוסף הושם דגש על פעילות מד"א במרחבים לכיש ונגב, לאור ההסלמה במצב הביטחוני באזורים אלה בימים האחרונים. מנכ"ל מד"א, אלי בין אמר כי "כבכל שנה, הכוחות מתודרכים וערוכים לכל תרחיש אפשרי, ויעניקו סיוע מידי לכל קריאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully