וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב האופניים הובא למנוחות: "השמחה התפרצה ממך"

בבית הקברות במושב חדיד הובא למנוחות רוכב האופניים גיא תמרי, שנהרג בשבת מפגיעת רכב על כביש 40. אביו ספד לו: "בשנים האחרונות בנית את עצמך כרוכב מהשורה"

קרובי משפחתו, חבריו ומכריו של גיא תמרי, רוכב האופניים שנהרג מפגיעת רכב סמוך למושב ישרש ביום שבת, ליוו אותו היום (ראשון) למנוחות בבית הקברות במושב חדיד. גיא הינו האחיין של האלוף נחמיה תמרי שנספה בתאונת מסוק ב-1994 ובהלוויה היום השתתפו גם שר הביטחון אהוד ברק ובת זוגו נילי פריאל, השרים עוזי לנדאו ומשה יעלון והשרים לשעבר אבישי ברוורמן ויצחק מרדכי.

"בשנים האחרונות בנית את עצמך כרוכב מהשורה", ספד אביו של גיא, שי תמרי. "לפני כמה חודשים הצטרפתי אליך לתחרות באילת וראיתי את הקושי והמאמץ שאתה מתמודד איתם בנחישות ואת השמחה המתפרצת שלא ראיתי בך מזה שנים. את נשמתך החזרת לבורא על הכיסא שכה אהבת", הוסיף האב. בתו של גיא, מאיה תמרי, ספדה גם היא לאביה ואמרה כי "אמרת לנו יותר מפעם אחת - לנו זה לא יקרה. כולנו עם געגועים אליך ורוצים לראות אותך - ולא בשמים".

תמרי, תושב בן שמן ובן 40 במותו, נהרג לאחר שרכב פגע באופניו בעת שרכב על כביש 40 באזור השפלה. מחקירה ראשונית עולה, כי ברכב הפוגע נהגה תושבת רחובות בת 30 שחזרה מעבודתה בנמל התעופה בן גוריון. לפי החשד, היא פגעה בתמרי בעת שרכב על אופניו, המשיכה לנסוע ואחר כך חזרה למקום התאונה. לדברי המשטרה, בחקירתה טענה כי כלל לא הבחינה שפגעה בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully