וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיבה טובה: הגבר המבוגר בעולם מת בגיל 114

הגבר המבוגר בעולם, וולטר ברונינג יליד 1896, מת במונטנה שבארה"ב בגיל 114. הסוד לחיים ארוכים לדבריו: "לאכול שתי ארוחות ביום בלבד, לעבוד כמה שרק אפשר ותמיד לקבל שינויים"

וולטר ברונינג, הגבר המבוגר ביותר בעולם, הלך הלילה (שישי) לעולמו בגיל 114, כך דיווח העיתון הבריטי "הגרדיאן". ברונינג מת בנסיבות טבעיות בבית חולים במונטנה שבארצות ברית לאחר שאושפז בתחילת החודש בשל מחלה לא ברורה. ברונינג היה צעיר ב-26 ימים בלבד מהאישה המבוגרת ביותר בעולם, בס קופר מג'ורג'יה.

בראיון שנערך עמו לפני כחצי שני, חשף ברונינג את "הסודות" שלו לחיים ארוכים: לאכול שתי ארוחות ביום בלבד, לעבוד כמה שרק אפשר ותמיד לקבל שינויים, בדגש על קבלת עובדת המוות. "כולנו הולכים למות. יש אנשים שמפחדים מזה. לעולם אל תפחדו למות, כי נולדתם כדי למות", אמר ברונינג.

ברונינג נולד ב-1896 במינסוטה וגדל בדרום דקוטה ללא מים זורמים או חשמל בביתו. בגיל 16 התחיל לעבוד בהנחת מסילות רכבת והמשיך לעבוד בחברה במשך 50 שנים נוספות. כשהחל לעבוד בחברת הרכבות הרוויח 90 דולרים בלבד בחודש, מה שהוא הגדיר כ"הרבה כסף בזמנו". הוא קנה את המכונית הראשונה שלו בשנת 1919, מכונית מיד שנייה מסוג פורד שעלתה לו 150 דולרים. ברונינג סיפר כי כשנסע עם מכוניתו ברחבי העיר, הרעש שבקע ממנה הפחיד את הסוסים שמילאו את הרחובות.

במהלך עבודתו פגש את אשתו אגנס, שמתה בשנת 1957. לזוג לא היו ילדים וברונינג מעולם לא נישא מחדש. בשנת 1963, בגיל 67, ברונינג פרש מעבודתו בחברת הרכבת, אך המשיך לעבוד בתור המנהל של הסניף המקומי של אגודה הדומה במהותה ל"בונים החופשיים". הוא המשיך לעבוד עד גיל 99.

בגיל 84 עבר ברונינג לגור בבית אבות ובילה את ימיו האחרונים בישיבה על כיסא נוח, לבוש בחליפה ועניבה כשלצדו תעודה ממוסגרת מספר השיאים של גינס שמעידה כי הוא הגבר המבוגר ביותר בעולם. "כולם אומרים שהנפש היא הדבר החשוב ביותר. תדאג שהגוף והנפש יהיו תמיד עסוקים, ובעזרת השם תהיה פה הרבה זמן", סיכם ברונינג את הראיון ואת תפיסת עולמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully