וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של הנרצחת בתל אביב: "היא רצתה לעזוב אותו"

איילה חננאל

14.4.2011 / 12:11

נגד הגבר שרצח לפי החשד את זוגתו בתל אביב והתאבד, לא הוגשו כנראה תלונות קודמות על אלימות. שכנה של הזוג סיפרה שנהגה לשמוע צעקות מהדירה: "האשה התחננה שלא יפגע בה", סיפרה

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

הגבר שלפי החשד ירה למוות הבוקר (חמישי) בבת זוגו בתל אביב והתאבד, הוא פסיכיאטר שבעבר נשלל רישיונו המקצועי בשל עבירות חמורות על כללי האתיקה. האישה בת ה-51 שנורתה למוות בביתם המשותף של השניים ברחוב לוי אשכול בעיר, עסקה אף היא בתחום הפסיכותרפי. החשוד ברצח, בן 55, אושפז במצב קשה מאוד בבית החולים איכילוב, וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותו.

סגן-ניצב סיגל בר צבי, מפקדת תחנת משטרת תל אביב-צפון, סיפרה לוואלה! חדשות כי החשוד ברצח ובת זוגו הם שני גרושים, שהתגוררו יחד בדירה זה כמה חודשים. ככל הנראה, לא הוגשו למשטרה תלונות קודמות בגין על אלימות בין בני הזוג.

בתה הצעירה של האישה, בת ה-18, היא זו שמצאה את גופת אמה. הבת התקשרה לאביה ואמרה לו "אמא נרצחה". לנרצחת יש בת נוספת המתגוררת בחו"ל, ובן נוסף - עתודאי בצה"ל. לבן הזוג יש שלושה ילדים משלו.

"רבו כל הזמן, האשה התחננה שהגבר לא יפגע בה"

חברותיה של הבת, כמו גם חברים של הבן מהצבא וחברות של האם הגיעו לדירה ובמקביל הובאו לדירה גם שלושה ילדיה של האישה. חברותיה של האם אמרו כי "היא היתה אישה נפלאה אנחנו כולנו חברות מאז התיכון ועכשיו אחת חסרה".

אל זירת הרצח הגיעו אנשים רבים הבוקר, בהם הוריה של הנרצחת ובעלה לשעבר. אביה של האשה אמר כי "היא פשוט רצתה לעזוב אותו, כדי שתוכל לחזור אל בעלה הקודם - אבי ילדיה". עם זאת, ציין האב כי בתו מעולם לא התלוננה על אלימות שהפגין כלפיה בן זוגה, וכי בני המשפחה מעולם לא חשדו בזאת.

גם חברים רבים של בני הזוג הגיעו למקום. אחד מהם, התקשה להאמין שידידו הטוב ביצע את הרצח. "אני לא מאמין שפסיכיאטר יעשה דבר כזה", אמר לחוקרי המשטרה. "אולי מישהו פרץ לבית וירה בהם", הציע.

אחד מהסקרנים שהתגודדו סביב הבית לאחר היוודע דבר הרצח היה שמואל פרי, בעל משרד תיווך בשכונה, שהכיר את בני הזוג. "הם נראו כמו זוג אוהב. לא ציפיתי שכך זה יסתיים", סיפר. לדבריו, בני הזוג הגיעו אל משרדו לפני כשמונה חודשים, במהלך חיפושם אחר בית משותף באזור. "הם נראו נחמדים ונורמטיביים", אמר פרי, "היה להם חיוך על הפנים, אך כשמישהו מחייך", הוא מציין, "לעולם אי אפשר לדעת מה מסתתר באמת מתחת לפני השטח".

בניגוד לרושם האופטימי שקיבל המתווך מבני הזוג, אחת מהשכנות המתגוררות בבניין בו אירע הרצח, סיפרה דווקא כי בחודשים האחרונים, שמעה כמה פעמים צעקות בוקעות מדירתם של השניים. היא אף טוענת כי במקרה אחד, שמעה בבירור את האישה מתחננת בפני הגבר שלא יפגע בה. השכנה מתקשה להבין "כיצד זוג שרק עבר להתגורר בדירה משותפת, ואמור להיות מאושר, נוהג לריב כל הזמן". לדבריה, היא צפתה שהקשר בין בני הזוג יסתיים בשלב זה או אחר, אך לא חזתה שכך יסתיימו הדברים. "יש לאשה שני ילדים צעירים נוספים. זה נורא", סיכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully