וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האשה שנרצחה ע"י בעלה לא שיתפה פעולה עם המשטרה"

קובי מנדל

27.2.2011 / 17:33

בפרקליטות חיפה מבהירים מדוע נסגרה החקירה נגד הגבר בן ה-50 שדקר הבוקר למוות את אשתו בקרית אתא, ואחר כך שם קץ לחייו בתלייה

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

הרצח וההתאבדות של בני הזוג בקריית אתא: פרקליטות מחוז חיפה התייחסה הערב (ראשון) לטענות מפקד תחנת זבולון, נצ"מ בני אבליה, לפיהן המשטרה העבירה לפרקליטות את חומר החקירה משתי תלונות שהגישה הנרצחת, שסגרה תיקים אלה מחוסר ראיות.

"לפרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הועברו על ידי משטרת ישראל שני תיקים שעניינם שתי תלונות שהגישה המנוחה כנגד המנוח בסמיכות זו לזו, בפרק זמן של כארבעה ימים, במהלך חודש מאי 2010 (תקיפה ואיומים, ובהמשך הפרת צו הרחקה)", אמרו בפרקליטות. "שני התיקים נבחנו על ידי פרקליטות המחוז ונסגרו מספר חודשים מאוחר יותר. זאת, בין היתר על רקע סירובה של המנוחה להמשיך ולשתף פעולה עם חוקרי המשטרה, כמו גם נוכח העובדה שלא נפתחו תיקים נגד המנוח".

גופות האישה כבת 50 ובעלה, אף הוא כבן 50, נמצאו הבוקר בביתם בשכונת בית וגן בקריית אתא. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ומחקירה ראשונית עולה החשד כי הבעל רצח את אשתו בדקירות ולאחר מכן שם קץ לחייו.

זמן קצר לפני ביצוע הרצח וההתאבדות, התקשר הבעל למכר בדרום הארץ, והודיע לו כי בכוונתו לרצוח את רעייתו. המכר טלפן למגן דוד אדום והתריע על כוונתו של האיש לבצע את המעשה. המשטרה ביצעה איכון למכשיר הטלפון הסלולרי של האיש והזעיקה שוטרים וצוותי מד"א לבית. כשכוחות ההצלה הגיעו למקום, הם גילו את גופות בני הזוג.

גופתה של האישה התגלתה בחדר השירותים, והגבר נמצא תלוי בחצר הבית. לבני הזוג שלושה ילדים. שכנתם של בני המשפחה, גליה פרחי, סיפרה לוואלה! חדשות: "כל הזמן שמענו מהמקום צרחות וצעקות. הבעל התלונן באוזני אחד השכנים כי הוא ניסה להתאבד לפני כמה חודשים ולא הצליח. החבל נקרע לו. הוא תמיד היה חוזר מהעבודה וצועק עליה עד שעות הלילה. הוא אדם מאוד מסוגר, מתבודד, כל הזמן הסתגר בגינה, והם כל הזמן היו רבים זה עם זו. הרצח מזעזע, אך לא מפתיע. הכתובת הייתה על הקיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully