וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'ק המרטש" הניו-יורקי: נמצאו עוד 2 גופות

עלה ל-10 מספר הגופות שנמצאו באותו חוף באזור לונג איילנד, שהמשטרה מאמינה כי אחראי להן רוצח סדרתי אחד. קצה חוט עדיין אין, אך ספקולציות יש לרוב. לפי אחת מהן, הרוצח הוא שוטר

המשטרה במדינת ניו יורק שבארה"ב הודיעה הלילה (שלישי) כי מצאה שרידים של מה שנראה כמו שתי גופות נוספות בחוף "גילגו ביץ'" שליד לונג איילנד, ובכך עלה לעשר מספר הגופות שנמצאו באזור בחודשים האחרונים. לפי ההערכות, באזור פועל רוצח סדרתי. עד כה זוהו ארבע מהגופות - כולן של פרוצות.

השרידים שנמצאו הפעם - בשני מיקומים שונים - היו חלקיים למדי, ומאחת הגופות נמצאה רק גולגולת. במשטרה מדגישים כי עדיין נדרשת שורת בדיקות כדי לוודא שאכן מדובר בעצמות אדם השייכות לשתי גופות שונות.

הגופות נמצאו במהלך החיפושים האינטנסיביים הנמשכים בחופי האזור, במסגרת חקירת הפרשה. קצה חוט ממשי עדיין אינו בנמצא בידי המשטרה, אולם הספקולציות רבות. לפי אחת מהן, שפורסמה בסוף השבוע ב"ניו יורק טיימס" - ייתכן שהרוצח הוא שוטר. הסיבה: שש שיחות הטרדה אנונימיות לבית אחותה של אחת הקורבנות, זמן קצר לאחר הרצח, נעשו לפי ההערכות על ידי הרוצח. פעם אחר פעם, ניתק המתקשר את השיחה שניות לפני שהשוטרים הצליחו לאתר מהיכן הוא מתקשר - עדות לכך שהוא מכיר היטב את מערכות איתור השיחות המשטרתיות.

אתמול פרסמה רשת הטלוויזיה ABC כיוון חקירה אחר שנבדק, לפי הרוצח הזדמן לעתים קרובות לאזור שבו נמצאו הגופות במסגרת עבודתו. ""הוא יכול להיות עובד מערכת אכיפת החוק, קבלן בנייה, דוור - או כל אדם שמכיר את האזור היטב", ציטטה הרשת בלש ב-NYPD. כיוון חקירה אחר קושר את אותו הרוצח גם לרציחות לא מפוענחות של פרוצות נוספות, בניו ג'רזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully