וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפס על חם: מחוקק איסלמי צפה בפורנו בפרלמנט

אריפינטו, איש המפלגה האיסלמית באינדונזיה שמקדמת חקיקה אנטי-פורנוגרפית, צולם בישיבת פרלמנט - גולש באתר פורנו. הוא טען כי בסך הכל פתח לינק שנשלח אליו, אך לבסוף נאלץ להתפטר

על ראש הגנב בוער הכובע? חבר פרלמנט ממפלגה איסלמית באינדונזיה, המתבלטת במהלכי חקיקה נגד פורנוגרפיה, נאלץ אתמול (שני) להתפטר מהפרלמנט, לאחר שנתפס "על חם" ביום שישי האחרון, ואף תועד בסרטון, כשהוא גולש במשך כמה דקות באתר פורנו - ועוד בזמן ישיבה של פרלמנט.

ארפינטיו, חבר פרלמנט באינדונזיה, צולם כשהוא גולש באתר פורנו באייפד בזמן ישיבה של הפרלמנט. AP
אריפינטו ומחשב הטאבלט שלו נתפסים בשעת מעשה. מתוך הסרטון המפליל/AP

חבר הפרלמנט אריפינטו (כמו רבים מצרכני הפורנו המקוון, יש לו רק שם אחד), איש "מפלגת הצדק והשגשוג" (PKS), אמנם ניסה לטעון כי בסך כל הקליק על קישור שנשלח אליו בדואר האלקטרוני, אך נאלץ בכל זאת להתפטר. "על רקע הפרסומים בתקשורת, אני מתנצל בפני כל חברי מפלגתי וחברי הפרלמנט", אמר במסיבת עיתונאים שכינס. "אמשיך לפעול למען מפלגתי. כמו כן, אמשיך לשפר את דרכיי, באמצעות קריאה בקוראן וחיפוש הכוונה רוחנית".

מפלגת PKS היא הכוח המניע העיקרי מאחורי שורת חוקים אנטי-פורנוגרפיים שחוקקו באחרונה באינדונזיה, שזכו לביקורת רבה מצד מוסלמים מתונים ובני המיעוטים הלא-מוסלמיים במדינה המוסלמית המאוכלסת בעולם. אם תיפתח חקירה שתעלה כי אריפינטו אכן גלש באתר פורנו - הוא עשוי לעמוד לדין לפי אחד החוקים שהוא היה שותף בחקיקתם. במפלגתו, עם זאת, גילו כלפיו סלחנות. "גם חברי הפרלמנט שלנו הם בני אדם", אמר ראש "מועצת השריעה" של המפלגה, סורחמאן הידייאט. "מה שקרה לו יכול לקרות לכל אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully