וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אליעזר שוחרר מבית החולים: יצאתי מהמוות אל החיים

אחרי 40 ימי אשפוז, שוחרר חבר הכנסת בנימין בן אליעזר מבית החולים אסף הרופא. עם שחרורו הוא הודה לרופאים והצהיר: "היו שסברו שלא אעבור את הלילה, כותרות העיתונים ריגשו אותי"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל)

חבר הכנסת בנימין (פואד) בן אליעזר השתחרר בצהריים (ראשון) מבית החולים אסף הרופא, שם היה מאושפז בשבועות האחרונים בעקבות דלקת ריאות קשה בה לקה. במסיבת עיתונאים עם שחרורו, אמר בן אליעזר כי הרופאים "הוציאו אותי מן המוות אל החיים". הוא התייחס לשביתת הרופאים ואמר כי "לבי אינו רק מזדהה איתם אלא מזדעק איתם".

עוד אמר בן אליעזר: "אחרי 40 יום, אני חוזר הביתה. אין שום ספק שהסיבה לקיום המסע"ת היא כי אני ביקשתי ורציתי לבוא כדי להשמיע את דבריי. זה לא קל לי - בעיקר כשאני עומד ליד צוות שהחזיר אותי מן המוות אל החיים. לכן חשבתי שמן הראוי שאומר להם תודה עמוקה. אני מזדהה עמם ומזדעק עימם. רק מי שקרע מעליו את כל הכבלים כדי להשתחרר, יודע כמה עבודת קודש האנשים האלה עושים. זה לא רק הם. זו לא הפעם הראשונה שאני נפצע ולא הפעם הראשונה שנותחתי. מעולם לא עברתי חוויה כפי זו שעברתי, ואם הצלחתי לעבור – הדבר עומד לזכותכם הגדולה".

בנימין (פואד) בן אליעזר נושא דברים כאשר הוא משתחרר מבית החולים אסף הרופא לביתו, אפריל 2011. שי אוקנין
"חשבתי שמן הראוי שאומר לרופאים תודה עמוקה". בן אליעזר/שי אוקנין

ביום שישי האחרון הותר לבן אליעזר לצאת באופן חד פעמי לארוחה עם בני משפחתו, זאת לאחר חודש בו לא עזב את בית החולים. בן אליעזר אף הורדם והונשם מספר פעמים במהלך האשפוז והיה קיים חשש לחייו.

יו"ר סיעת העבודה, ח"כ איתן כבל, אמר בתגובה לשחרור כי הוא "מברך את פואד בברכת השבים. אני מקווה שיהיה חזק ויוכל לתת מעצמו למען התנועה, אבל שיזכור שהבריאות היא מעל הכל. חסרונו בתקופת היעדרותו בלט, משום שגם כך אנחנו קטנים וכל אחד שחסר יש לכך משמעות, בוודאי כשזה פואד".

ח"כ יצחק הרצוג (העבודה) התייחס אף הוא לחזרתו של ח"כ בן אליעזר לביתו ואמר: "עקבתי כמו אלפי בית ישראל בדאגה ובתקווה אחר תהליך האשפוז וההחלמה של פואד. אני שמח וחש תחושת הקלה. מקווה שנראה אותו בקרוב בפעילות מלאה ואנרגטית כפי שהכרנו אותו. אנחנו ומדינת ישראל זקוקים לו יותר מתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully