וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: אם הפלסטינים יפסיקו לירות - גם אנחנו נפסיק

שר הביטחון הבהיר כי ישראל תחדל לתקוף ברצועת עזה, אם הפלגים הפלסטיניים יפסיקו בירי לעבר דרום הארץ. לדבריו, הוא אינו מתגעגע לפעולה גדולה בעזה, אך "אם נצטרך - נעשה אותה"

"אם הם יפסיקו לירות על היישובים, אנחנו נפסיק לירות גם". כך הצהיר הבוקר (ראשון) שר הביטחון אהוד ברק. בראיון לקול ישראל אמר ברק כי "הפעולה הגדולה בעזה - אני לא מתגעגע אליה, ואם נצטרך נעשה אותה. עדיף שנעשה אותה כאשר המציאות מחייבת אותה ולשמוח אם היא לא מחייבת אותה".

לדברי שר הביטחון, "קרה דבר שאי אפשר לקבל אותו בשום אופן - הירי לעבר אוטובוס התלמידים, ולכן אנחנו שומעים מסרים מהצד השני שהוא רוצה להפסיק את האש. יש נזק כבד שם. נהרגו הרבה אנשים בימים האחרונים, אבל אנחנו רואים בחמאס אחראי לכל מה שקורה בעזה".

ברק התייחס להצלחתה של מערכת כיפת ברזל ליירט את הרקטות ששוגרו מהרצועה ואמר: "עם כיפת ברזל קרה דבר חשוב מאוד שמשפיע מאוד על היכולת של ישראל להתמודד עם האתגרים האלה. יש פה סיום למחלוקת קשה מאוד שחצתה הרבה רבדים בתוכנו, ולכן אני רואה בזה יום מאוד חשוב. כל הוויכוח על מערכת היירוט הרב שכבתית הסתיים בהישגים האלה וכעת יהיה צורך להתמודד עם האתגר של העלויות".

שר הביטחון אמר עוד כי "אין פתרונות כוללים. זה בתכניות ריאליטי. אין זבנג וגמרנו. שמונה שנים נאבקנו על עוטף עזה והתעצמו היריות". בתוך כך נודע הבוקר כי מעבר המטענים לכרם שלום נסגר למעבר סחורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully