וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניה: "ישראל לא תצליח לשבור אותנו"

ניר יהב כתבנו לענייני ערבים

9.4.2011 / 0:15

על רקע ההסלמה בדרום אמר ראש ממשלת חמאס איסמעיל הניה כי "העם הפלסטיני חזק יותר מכל מעשי הטבח של הכיבוש". צה"ל ממשיך את תקיפותיו ברצועה ועד כה נהרגו 14 פלסטינים

ראש ממשלת חמאס איסמעיל הניה גינה אמש (שישי) את המתקפה הישראלית על עזה ואמר כי ישראל לא תצליח לשבור את כוח הרצון הפלסטיני. "לא יצליחו לשבור אותנו. עמנו חזק יותר מכל מעשי הטבח של הכיבוש", הוסיף הניה.

צה"ל המשיך אמש ובמהלך היום אתמול את התקיפות בעזה על רקע המשך ירי הרקטות והפצמ"רים לעבר ישראל. גורמים פלסטיניים דיווחו כי באחת ההתקפות נהרג ראא'ד שחאדה, ממפקדי הזרוע הצבאית של חמאס, המשמש כמפקד יחידת הרקטות של הארגון במחנה הפליטים שאטי. בנוסף נהרג באותה תקיפה פעיל נוסף בזרוע הצבאית של חמאס אחמד גראב. גורמים פלסטיניים דיווחו גם כי צה"ל מבצע תקיפות בג'בליה שבצפון הרצועה.

דיווח: שני הרוגים בתקיפת צה"ל ברצועה. רויטרס
צה"ל תקף ברצועה מספר פעמים במהלך היום/רויטרס

אתמול דיווחו הפלסטינים כי שלושה פלסטינים, בהם אם ובתה, נהרגו בתקיפה נוספת של חיל האוויר בדרום הרצועה. על פי הדיווח, האם, בת 42, בתה בת 21 ופלסטיני נוסף בן 55 נהרגו בתקיפת צה"ל לעבר בית באזור פראחין שליד חאן יונס. מספר ההרוגים הפלסטינים במהלך היום אתמול עומד על תשעה ובסך הכול ארבעה עשר פלסטינים נהרגו ביומיים האחרונים.

בתוך כך, סוללת "כיפת ברזל" יירטה בהצלחה רקטת גראד שנורתה לעבר אשקלון. רקטה נוספת התפוצצה בשטח פתוח. מוקדם יותר יירטה המערכת שלוש רקטות נוספות. קודם לירי נשמעה באזור אזעקת "צבע אדום". כמה רקטות גראד אחרות נפלו בשטחים פתוחים, וכמה בני אדם לקו בחרדה ונזקקו לטיפול רפואי.

(עדכון ראשון: 22:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully