וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמור לי מי חבריך? חבר של אובמה שידל לזנות

רוברט טיטקומב למד עם נשיא ארה"ב בתיכון בהוואי, וגם כיום הם נוהגים לשחק גולף ולבלות בחוף הים. השבוע נעצר בהונולולו במסגרת פעילות סמויה של המשטרה - והתקשורת האמריקאית חוגגת

הנה פיסת חדשות שברק אובמה כנראה מאוד לא אהב לשמוע: רוברט טיטקומב, חברו הטוב של נשיא ארצות הברית, נעצר השבוע בהונולולו בחשד לשידול לזנות, כך דיווחו הלילה (חמישי) כלי התקשורת בארה"ב. הוא היה אחד מארבעה גברים שנעצרו במסגרת פעילות סמויה של המשטרה המקומית, ושוחרר בערבות של 500 דולרים.

אובמה וטיטקומב הם חברים טובים מאז ימיהם המשותפים בתיכון "פונהו" בבירת הוואי בשנות ה-70. אובמה סיים את לימודיו ב-1979, שנה לפני טיטקומב. על פי אתר בוגרי תיכון "פונהו", טיטקומב בן ה-49 הוא כיום "דייג עצמאי ועובד חברת תעופה". בעברו יש הרשעה אחת, בגין נהיגה בשכרות, משנת 1987.

ברק אובמה משחק גולף עם חברו רוברט טיטקומב, שנעצר בחשד ששידל לזנות. Alex Brandon, File, AP
חברים הכי טובים. אובמה וטיטקומב על מגרש הגולף/AP, Alex Brandon, File

כיום נוהגים השניים לשחק יחד גולף וכדורסל מפעם לפעם, הם נפגשים כל אימת שהנשיא מגיע לנפוש בהוואי ואוהבים ללכת לחוף הים יחד. לאחרונה נפגשו בעת חופשתו של אובמה באים בחג המולד, והתארח יחד עם מישל והילדות לברביקיו בחצר שלו. ה"וושינגטון פוסט" אף פירסם רשימה של אירועים בהם נכחו השניים יחד בשנה האחרונה.

אז מה כל זה אומר על אובמה? לא הרבה, כנראה. ובכל זאת, אין ספק שהפרשה הזו מטילה צל על משרד הסגלגל. התקשורת האמריקאית כבר החלה לחגוג, וכנראה עוד תנבור בימים הקרובים בפרטי הפרטים של המקרה ושל יחסי השניים. גם מתנגדיו של אובמה כנראה ימצאו את הדרך לנגח אותו באמצעותה. בכל זאת, זו אחת מפיסות הלכלוך היותר עסיסיות שדבקו באובמה עד היום.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ברק אובמה משחק גולף עם חברו רוברט טיטקומב, שנעצר בחשד ששידל לזנות. Chris Carlson, AP
התקשורת עוד תנבור ביחסיהם. אובמה וטיטקומב/AP, Chris Carlson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully