וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית השבוע: חיל האוויר תקף ברצועת עזה

מטוסי חיל האוויר הפציצו שלוש מנהרות הברחה ברצועת עזה. מצה"ל נמסר כי התקיפה בוצעה כתגובה לירי טיל נ"ט משטח הרצועה. זו התקיפה השלישית ברצועה בשבוע האחרון

מטוסי צה"ל תקפו הלילה (חמישי) שתי מנהרות הברחה בדרום רצועת עזה ומנהרה נוספת בצפון הרצועה. מצה"ל נמסר כי זוהו פגיעות מדוייקות במטרה וכי התקיפה היא תגובה לירי טילי נ"ט לעבר שטח ישראל. זוהי התקיפה השלישית של צה"ל ברצועה בשבוע האחרון.

גם בליל אמש תקף חיל האוויר שתי מטרות בצפון רצועת עזה. מצה"ל נמסר אמש כי הירי בוצע כתגובה לירי ארגוני הטרור מרצועת עזה לעבר יישובי הדרום, וכי כלי הטיס שהשתתפו בתקיפה שבו לישראל בשלום. לא ידוע על נפגעים מצד הפלסטינים באירוע.

בסוף השבוע תקף חיל האוויר חוליית חמאס ברצועת עזה, שתכננה לחטוף ישראלים. מדובר צה"ל נמסר כי "בתום פעולה משותפת של צה"ל ושב"כ, הופצצה מהאוויר חוליית טרור של ארגון חמאס בדרום הרצועה. זוהתה פגיעה בחוליה". בין הנפגעים היה גם איסמעיל לבד, בן 33, מבכירי הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם לבד, המכונה "אבו-ג'עפר". לבד היה תושב מחנה הפליטים שאטי, ונחשב גם למקורב ביותר למפקדיה הבכירים של הזרוע. לפי הדיווחים, בעבר ניסתה ישראל לחסל אותו, אך הוא נפצע בלבד. כמו כן, הפלסטינים מדווחים כי בתקיפת צה"ל נהרגו גם אחיו של לבד, עבדאללה, וכן פעיל חמאס נוסף בשם מוחמד אבו-דאיה, תושב השכונה זיתון בעיר עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully