וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי ההרוגה בבוליביה: "לא הספקנו להיפרד"

חבריה של דנה ביקוביצקי, אחת משתי ההרוגות בתאונת הדרכים בבוליביה חיברו מכתב בו ניסו להיפרד. "היית ותישארי חלק בלתי נפרד מכל מי שפגש אותך, כואב בצורה בלתי נתפסת שאת לא כאן"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עורך: אמיר וקטיגרו)

חבריה של דנה ביקוביצקי, בת 22 מהרצליה, שנהרגה בתאונת דרכים אמש (רביעי) במדבר המלח "סלאר" בבוליביה, חיברו מכתב בו ספדו לה וניסו להסביר במילים שלהם מי הייתה דנה. בתאונה נהרגה גם חברתה של ביקוביצקי, אופיר חן, בת 22 ממושב בית חירות. מטיילת ישראלית נוספת נפצעה באורח קשה.

"אנחנו יושבים מול המחשב ומנסים למצוא את המילים כדי להסביר את דנה, להסביר אותה לכולם, אלו שהכירו אותה ואלו שלא" כתבו חבריה, ניר גוטפריד וגלעד צ'כובר. "יש בזה קושי גדול, והוא טמון בכך שאנחנו לא מסוגלים לתפוס אותה כאיננה, הרי איך אפשר בכלל לשייך מוות למישהו שאתה מכיר? בלתי אפשרי לחשוב על אדם שהכרת ואהבת כל כך כמישהו שלא יחזור עוד.

"בכל זאת, צריך לנסות, כי כל אדם שלא הכיר אותה צריך לדעת מה הוא הפסיד: דנה הייתה חיוך גדול על הפנים, אדם שיגיד את האמת בצורה ישירה, הרבה פעמים כשהיא לא נעימה. ידעה לראות את המצב כמו שהוא וניסתה להלביש על הכל גוון חיובי, גם במחיר קל של אשליה עצמית פה ושם".

"שאבה את הכוחות מנוכחות של אנשים"

"מצד אחד, היא ידעה לחרוץ דינים במשפט קצר ומדויק, ומצד שני לרחם על כל אחד ולהרגיש הזדהות עם הסיטואציה הפשוטה ביותר. היא שאבה את הכוחות והסיפוק שלה מנוכחות של אנשים, אהבה להקיף את עצמה בהם ולהרגיש חלק ממשהו, בלי גינונים וטקסים - אינטראקציה אישית עם כל אחד וכולם ביחד".

"ביטוי לכך הוא למשל ארוחות שישי שהתקיימו אצלה בבית, לא אחת בהשתתפותנו, כמו גם מפגשים ומסיבות קטנות,והיא תמיד הייתה האחראית על האוכל! הרגישה בנוח לשתף אנשים במה שעובר עליה, אבל את סודות הלב חלקה עם מעטים בלבד".

"לאנשים אלה היא שמרה מקום מיוחד בליבה, והם בתמורה עשו את אותו הדבר, וכך יעשו תמיד. דנה, היית ותישארי חלק בלתי נפרד מכל מי שפגש אותך, כואב בצורה בלתי נתפסת שאת לא כאן,והיות ולא הספקנו להיפרד, אני מקווה שהמילים הללו, שנפלטות לחלל, יגיעו גם אל החלל בו את נמצאת, להתראות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully