וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר בניון בשיר לזכר הנרצחים בפיגוע באיתמר

האזכרה לבני משפחת פוגל, שנרצחו בפיגוע באיתמר, תיערך ביום ראשון הקרוב. הזמר עמיר בניון יצטרף למקהלת הילדים של היישוב וישיר איתם שיר מיוחד באזכרה

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

מקהלת הילדים של איתמר, בה היה חבר יואב פוגל בן ה-11, שנרצח בפיגוע באיתתר, הקליטה הערב (רביעי) שיר בשם "התנערי", שנכתב לקראת האזכרה לנרצחים. את השיר הלחין עבורם הזמר עמיר בניון, שהשתתף בהקלטת השיר ואף יופיע עם המקהלה באזכרה שתערך ביום ראשון.

השיר מוקדש לתמר, האחות ששרדה את הפיגוע, ושם השיר והפזמוןשלו מבוססים על ההספד אותו הקריא יוחאי, אחיה של רותי פוגל, האם שנרצחה, במילים "התנערי, מעפר קומי" מתוך תפילת ליל שבת.

לאחר הרצח באיתמר פנה מנצח המקהלה, מיכאל גייר לזמר עמיר בניון, שהלחין את השיר "התנערי" למילותיו של משה קלוגהפט, פזמונאי ויועץ תקשורת. הילדים התכנסו באולפן ברמת גן יחד עם בניון והקליטו את השיר. הילדים סיפרו במהלך הקלטת השיר על געגועם לחברם, שקולו היה חסר להם בביצוע השיר.

יוצרי השיר מספרים כי הוא הוקדש לתמר בת ה-12 ששרדה את הפיגוע וגילתה את מה שהתרחש בביתה לאחר שחזרה בלילה מפעילות בבני עקיבא ביישוב, "אבל מדבר בעצם גם בשיר לכולנו, כי כל אחד קצת צריך להתנער", מסבירים יוצרי השיר.

עמיר בניון הסביר כי "כמו כל עם ישראל, הזדעזעתי מהרצח באיתמר, שעד היום אני לא מסוגל להתחיל ולעכל אותו. כשקיבלתי את המילים המנגינה פשוט נכתבה מעצמה. התרגשתי מהפניה של המקהלה, ומאד מחמיא לי שבחרו בי להיות שותף לשיר זה. מי ייתן ובעתיד נכתוב רק שירים שמחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully