וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבעת מאוטובוס הסוהרים נמצאה: "המקום מופקר"

האלמנה רחל אלגבסי ששכלה את בת זוגה הסוהרת באסון הכרמל גילתה טבעת יהלום בחיפוש עצמאי שערכה במקום בו התגלה האוטובוס. "הייתי מצפה שמישהו יגיע ויהפוך את האדמה"

במקביל למחאת משפחות הסוהרים על הטקס שנערך הערב (רביעי) להענקת עיטורי השבח למשפחות השוטרים, רחל אלגבסי, אלמנתה של סגן גונדר פביולה בוהדנה שנספתה באוטובוס הסוהרים בשריפה בכרמל, מותחת ביקורת על התנהלות חקירת האירוע ומבצעת חיפושים פרטיים במקום בו התגלה האוטובוס, משום שלדבריה - אין אף גוף מוסמך שעושה זאת.

בין הממצאים, גילתה אלגבסי טבעת יהלום אותה הציגה הערב בטקס שנערך לזכר חללי האוטובוס בבית אורן, במקביל לטקס הענקת העיטורים לקציני המשטרה. "ההרגשה למצוא חפצים באזור בו האוטובוס נמצא היא נוראית", סיפרה אלגבסי. "הייתי מצפה שמישהו יגיע לשם, יהפוך את האדמה ויאסוף את כל הדברים הקטנים שלקרובים זה עולם ומלואו. ואפילו למצוא משהו של מישהו אחר ולא של פביולה, מישהו שהיה איתה ברגעים האחרונים, זה כמו למצוא משהו שלה".

אלגבסי הוסיפה כי היא עומדת לפרסם את תמונת הטבעת בקבוצה של המשפחות בפייסבוק ומקווה כי בעליה יימצאו. "זו לא פעם ראשונה או שנייה שאני שם, וכל פעם אני מוצאת עוד משהו. מצד אחד אנחנו שמחים למצוא דברים ולהעביר אותם למשפחות, ומצד שני רואים איך שהמקום מופקר ולא עבר בדיקה הולמת. כאילו החפצים עדיין שם וכולם יודעים שהם לא חשובים למישהו אחר".

בתוך כך, מפכ"ל המשטרה, רב ניצב דודי כהן, העניק הערב, במקביל לטקס המחאה שנערך בבית אורן, ציונים לשבח לשלושת השוטרים שנספו באסון. בטקס אמר כהן כי הוא כואב גם "את כאבם של 44 משפחות הנספים". כהן ציין עוד כי הוא "מבין לליבם של אלה המבקשים שהאירוע ייחקר עד תום, ושבין היתר תיבחן אחריות המשטרה. אולם, אין בממצאים כלשהם כדי לשנות את העובדה שקציני משטרה חרפו את נפשם ולא בחרו בדרך הקלה של הימלטות מהשטח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully