וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בצבא אוסטרליה: סקס של טירונים שודר ברשת

טירונית בת 18 הסכימה ליחסי מין עם חבר לקורס - אך לא ידעה שמצלמות רשת משדרות את המפגש לחבריו. עם חשיפת המקרה התראיינה לטלוויזיה ו"פוצצה" את הפרשה - ומפקדיה דרשו ממנה להתנצל

סערה פרצה היום (רביעי) בצבא אוסטרליה, לאחר שהתגלה כי טירון בצבא צילם במצלמות רשת יחסי מין שקיים עם טירונית אחרת, והעביר את הצילום בשידור חי לחבריו באמצעות תוכנת סקייפ.

הטירונית בת ה-18, שזוהתה רק בשם "קייט", גילתה את הדבר רק לאחר שאחד הטירונים דיווח על כך למפקדיהם, והם פנו אליה וסיפרו לה על כך. בעקבות זאת, החליטה להתראיין לטלוויזיה וסיפרה על המקרה. בראיון טענה כי הסכימה לקיים יחסי מין, אך לא ידעה על המצלמות. לדבריה, כששמעה על הדבר, עולמה חרב עליה: "הקריאו לי את העדויות שהם קיבלו מהחיילים האחרים, ואני פשוט הקאתי במקום".

באקדמיה של הכוחות המזוינים בקנברה, שם אירע המקרה, מאוד לא אהבו את החלטתה של קייט ללכת לתקשורת. לפי הדיווח בתחנת הטלוויזיה שבה שודר הראיון, לאחר מכן הורו לה מפקדיה לנאום בפני חבריה ולהתנצל על כך ש"השפילה אותם" בכך שפירסמה את המקרה. רק ברגע האחרון ביטלו את ההנחיה.

שר ההגנה האוסטרליה, סטיבן סמית, ביקר בעקבות זאת בחריפות את מנהלי האקדמיה הצבאית. "התנהגותם מטופשת וחסרת רגישות", אמר. "איני יכול לחשוב על בגידה גדולה מזו באמון. יש להתייחס לנשים בכבוד ובהגינות". בהמשך נמסר כי המקרה נתון תחת חקירת משטרה, שבה ייבחן אם בוצעו עבירות פליליות.

צבא אוסטרליה צבר כבר בשנים האחרונות מוניטין רעים בגלל מקרי שתיינות של חיילים והטרדה מינית של חיילות. בחודש שעבר נוספה לכך שערורייה נוספת, כשחיילים המשרתים באפגניסטן פירסמו ברשתות חברתיות מיני הערות גזעניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully