וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת שבדיה ברחה מהפפראצי - ונקעה את הרגל

המלכה סילביה, אשתו של המלך קרל גוסטב, נקעה את הקרסול כשניסתה להימלט מצלם שתיעד אותה ואת בתה כשערכו קניות בניו יורק. בעבר כבר התבטאה המלכה נגד התקשורת שחדרה לפרטיות משפחתה

מלכת שבדיה, סילביה, נקעה את קרסולה כשניסתה להימלט מצלם פפראצי בניו יורק, שניסה לתעד אותה בזמן ביקורה בעיר. כך מדווחים הבוקר (רביעי) כלי תקשורת בשטוקהולם.

סילביה בת ה-67, רעייתו של מלך שבדיה קרל גוסטב, ערכה קניות בחנות בגדים יוקרתית בשדרות מדיסון יחד עם אחת מבנותיה. הצלם ככל הנראה הגיע למקום כדי לתעד עבור צהובון שבדי את ביקורן בניו יורק של המלכה ובתה, וארב לשתיים בחנות. חרף הדרישה המלכותית שהופנתה לצלם לעזוב את המקום, הוא סירב. המלכה פנתה אל היציאה האחורית של החנות, שם המתינה לה מכונית כדי למלט אותה מהמקום, אך בשל החופזה, היא מעדה ונפצעה ברגלה ובידה. מאוחר יותר נצפתה המלכה כשרגלה חבושה והיא מסתייעת בקביים.

בעבר כבר הצהירה המלכה סילביה כי בני משפחת המלוכה מעוניינים לקיים מערכת יחסים פתוחה יותר עם העיתונות השבדית, אך הביעה צער על כתבות ותצלומים שהתפרסמו בתקשורת שהציגו באור מביך את חייהם הפרטיים, ובפרט את אלה של בתה, הנסיכה מדליין. בשנה שעברה, ביטלה מדליין את ארוסיה עם בן זוגה, ודיווחים שונים בתקשורת העלו השערות כי עשתה זאת מכיוון שבגד בה עם צעירה נורבגית. סילביה אמרה בשעתו ביחס לפרסומים על מדליין כי "כשאדם נפגע יותר מדי (מהתקשורת) הנטייה היא להתכנס, וזה חבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully