וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לירי לדרום: חיל האוויר תקף מטרות בעזה

על רקע המשך ירי הרקטות לעבר יישובי הדרום, תקף הלילה חיל האוויר שתי מטרות בצפון הרצועה. לא ידוע על נפגעים. בשבת תקף חה"א חוליית חמאס שתכננה לחטוף ישראלים בפסח

חיל האוויר תקף הלילה (רביעי) שתי מטרות בצפון רצועת עזה. כך נמסר מדובר צה"ל. עוד נמסר, כי הירי בוצע כתגובה לירי ארגוני הטרור מרצועת עזה לעבר יישובי הדרום, וכי כלי הטיס שהשתתפו בתקיפה שבו לישראל בשלום. לא ידוע על נפגעים מצד הפלסטינים באירוע. זוהי התקיפה השניה של צה"ל ברצועה בתוך שבוע.

בסוף השבוע תקף חיל האוויר חוליית חמאס ברצועת עזה, שתכננה לחטוף ישראלים. מדובר צה"ל נמסר כי "בתום פעולה משותפת של צה"ל ושב"כ, הופצצה מהאוויר חוליית טרור של ארגון חמאס בדרום הרצועה. זוהתה פגיעה בחוליה". בין הנפגעים היה גם איסמעיל לבד, בן 33, מבכירי הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם לבד, המכונה "אבו-ג'עפר". לבד היה תושב מחנה הפליטים שאטי, ונחשב גם למקורב ביותר למפקדיה הבכירים של הזרוע. לפי הדיווחים, בעבר ניסתה ישראל לחסל אותו, אך הוא נפצע בלבד. כמו כן, הפלסטינים מדווחים כי בתקיפת צה"ל נהרגו גם אחיו של לבד, עבדאללה, וכן פעיל חמאס נוסף בשם מוחמד אבו-דאיה, תושב השכונה זיתון בעיר עזה.

בימים האחרונים המשיך ירי הרקטות לעבר ישראל, אך בהיקף נמוך. אמש התפוצצה רקטת קסאם בשטח פתוח בחבל אשכול, ושתי פצצות מרגמה נפלו במועצה האזורית שער הנגב - בכל המקרים הללו לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. כמו כן, חיילי צה"ל הרגו בצפון רצועת עזה מחבל חמוש, שהתקרב אל הגדר סמוך למעבר ארז, ככל הנראה בכדי להניח מטען. בנוסף, שלשום נפלה רקטה נוספת מדרום לאשקלון, גם במקרה זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully