וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל-בראדעי: אם ישראל תתקוף את עזה - נתקוף אותה

המועמד לנשיאות מצרים איים בראיון כי אם ישראל תתקוף את רצועת עזה, מצרים לא תשב מהצד, אלא תפתח את מעבר רפיח ותנקוט צעדים נוספים - "אנחנו נכריז מלחמה נגד השלטון הציוני"

איום מפורש כלפי ישראל מפיו של מועמד בולט לנשיאות מצרים: ד"ר מוחמד אל-בראדעי, יו"ר הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית לשעבר, אמר ביום חמישי בראיון לתוכנית טלוויזיה, שצוטט בימים האחרונים בכמה כלי תקשורת בעולם הערבי, כי במידה שישראל תתקוף את רצועת עזה, מצרים לא תביט מהצד - אלא תקוף את
ישראל בחזרה.

"אם ישראל תתקוף את עזה, אנחנו נכריז מלחמה נגד השלטון הציוני", אמר אל-בראדעי בראיון לתוכנית טלוויזיה בסוף השבוע. "בכל מקרה של התקפה ישראלית עתידית על עזה, כנשיא מצרים, אפתח את מעבר הגבול ברפיח, ואשקול דרכים שונות ליישם את הסכם ההגנה הבין-ערבי".

ד"ר אל-בראדעי שב למצרים בינואר האחרון לאחר שנים ארוכות בשירות האו"ם, בשנים האחרונות בתפקיד ראש סוכנות הגרעי היושבת בווינה, שעליו קיבל את פרס נובל לשלום. באחרונה הכריז כי יתמודד על הנשיאות, אולם לפי שעה הוא מפגר משמעותית בסקרים אחרי המועמד המוביל, מזכ"ל הליגה הערבית עמרו מוסא. גם מוסא ידוע בעמדות לוחמניות כלפי ישראל, אם כי הוא כבר הבהיר כי אם ייבחר לנשיא, ישמור על הסכם השלום עמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully