וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליצמן: "דרישת הרופאים להעלאת השכר - מוגזמת"

"אי אפשר להזדהות עם השבתה, במיוחד כשהיא נוגעת לחיים", כך אמר סגן שר הבריאות לקראת שביתת הרופאים המתוכננת למחר. ליצמן הוסיף כי על אף שיש מקום להעלאת שכרם, דרישותיהם מוגזמות

סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, כנראה לא מתרגש מאיום השביתה עליה הכריזה ההסתדרות הרפואית בישראל. בראיון לגלי צה"ל, אמר ליצמן כי איש לא יכול להזדהות עם השבתה, "במיוחד כשזה נוגע לחיים". לדברי סגן השר, דרישות הרופאים, ביניהם העלאה של 50% לשכרם, היא רק עילה להשבתה, "זו דרישה מוגזמת", אמר.

בנוגע לנקודות האחרות במשא ומתן הסביר ליצמן כי רק אם הרופאים בבתי החולים יעבדו לפי שעון נוכחות, תיתכן הסכמה בין הצדדים. "לצעירים צריך להוסיף כסף, אסור שהם יעבדו משמרות ותורניות של 28 שעות", טען ליצמן, "אבל לרופאים הבכירים צריך לתת אופציה לשר"פ (שירות רפואי פרטי) תמורת שעון נוכחות".

סגן השר סיים את הריאיון בקוריוז: לדבריו, בשביתה האחרונה של הרופאים לפני כעשור, "פחות בני אדם מתו". עם זאת, הוא הדגיש כי משרד הבריאות עושה את כל המאמצים למנוע את השביתה המתוכננת להיפתח מחר. אמש הודיעה ההסתדרות הרפואית על שביתת אזהרה בת יומיים בימים שלישי ורביעי במהלכה יפעלו בתי החולים וקופות החולים לאומית וכללית במתכונת שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully