וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוצות באוויר: יום מלחמת הכריות צוין ב-130 ערים

טיפשי, אבל כיף: האירוע השנתי של תנועת "גן השעשועים העירוני" משך אלפים לכיכרות ולפארקים מסביב לעולם. בטייוואן ניצלו זאת כדי לגייס תרומות ליפן, בברזיל הקפידו על הניקיון

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יותם בן-דוד; קריינות: אמיר שילה)

נוצות התעופפו אתמול (שבת) באוויר בעשרות ערים בעולם, שבהן צוין יום מלחמת הכריות הבינלאומי. את האירוע השנתי מארגנת תנועת "גן השעשועים העירוני" הבינלאומית, שבאתר שלה מופיעה רשימה של 130 ערים שהשתתפו בו השנה.

בניו יורק, שם מתקיים המנהג כבר חמש שנים, השתתפו אלפי צעירים באירוע הססגוני שהתקיים ביוניון סקוור. "אני משתדלת לבוא כל שנה", סיפרה לרויטרס במקום גרטה קנברה, תושבת ניו ג'רזי. "אין אף פעם זמן לצאת, להשתגע ולבלות. תמיד רק עבודה, עבודה, עבודה. זו פשוט דרך להוריד מתח וליהנות קצת בעיר".

מלחמת כריות ביום מלחמות הכריות הבינלאומי, טייפה, בירת טייוואן, 2 באפריל 2011. רויטרס
הכריות עפות באוויר, אתמול בטייפה בירת טייוואן/רויטרס

בהונג קונג שבסין התקיימה מלחמת הכריות בפעם הראשונה, לאחר שאיש אחד נטל את היוזמה לידיו. פתחתי אירוע בפייסבוק, הזמנתי מאה חברים, ושמתי קישורים בכמה אתרים", הסביר טום גרונדי, מארגן האירוע. "אני מניח שאנשים אמרו לאנשים, וזה נהיה קצת משוגע!".

בטייפה בירת טייוואן האירוע נערך כבר בפעם השלישית, ונוספה לו רוח התנדבותית. "הערך הבסיסי של האירוע הזה הוא להוציא את כולם החוצה בשביל לעשות כיף", הסביר קורי צ'ן, מארגן האירוע, "אבל היות שרעידת האדמה ביפן התרחשה, אני חושב שאנחנו צריכים גם לתרום. הזמנו 100 כריות ממפעל, והוספנו עליהן כיתובים קטנים. כל הכסף ממכירת הכריות האלו יישלח ליפן".

בסאו פאולו שבברזיל האירוע התקיים זו השנה הרביעית, ויש כללים נוקשים. "הדבר הכי חשוב הוא להימנע מפגיעה באנשים", הבהיר ברונו קרדלוס, המארגן. "כמו כן, צריך להישאר אחר כך כדי לעזור לנקות את הנוצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully