וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת דרכים קשה בדרום: בן 18 נהרג בכביש 6

הקטל בכבישים נמשך גם הלילה. נער בן 18 מצא את מותו לאחר שיצא מרכבו שהתנגש במעקה בטיחות סמוך למחלף קריית גת בכביש חוצה ישראל ונפגע מרכב חולף

הולך רגל כבן 18 נהרג הלילה (ראשון) בתאונת דרכים שאירעה סמוך למחלף קריית גת בכביש 6. על פי החשד, הנער שהתנגש עם רכבו בגדר הבטיחות שבצדי הכביש, יצא מהרכב על מנת לאמוד את הנזק שנגרם ומכונית שחלפה במקום פגעה בו. צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו של הנער.

מתנדב זק"א שהוזעק למקום, משה זיידל, סיפר לוואלה! חדשות כי: "מדובר בבחור שפגע במעקה הבטיחות עם רכבו ויצא לבדוק את הנזק שנגרם לרכב". לדבריו, "רכב שהגיע מכיוון מצפון לדרום פגע בו והוא נהרג במקום. ככל הנראה הנער לא יצא מרכבו עם אפודה זוהרת". זיידל סיפר כי ברכב היו, ככל הנראה, מספר בני אדם נוספים, אך הם לא נפגעו כיוון שלא יצאו מהרכב לאחר ההתנגשות במעקה הבטיחות".

אמש נהרג צעיר כבן 20 בתאונת דרכים שאירעה סמוך למושב עין העמק, ביערות מנשה, בהתהפכות ג'יפ בו היו שלושה בני אדם. שני הנוסעים הנוספים שהיו עם הצעיר ברכב נפצעו באורח קל ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה.

כמו כן, בליל שישי נהרגה צעירה בת 17 ושני בני אדם נוספים נפצעו באורח אנוש וקשה בהתנגשות בין שני טרקטורונים בגליל המערבי. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו לזירת התאונה, ביער גילון, העניקו טיפול רפואי לפצועים, ביניהם הצעירה שמצבה הוגדר תחילה כאנוש ולאחר מכן מתה מפצעיה, צעיר נוסף כבן 20 שנפצע באורח אנוש, וגבר כבן 35 שנפצע באורח בינוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully