וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחוות הטבעת? וויליאם לא יענוד טבעת נישואין

החתונה המדוברת של השנה, אבל תהיה בה רק טבעת אחת: דוברת מטעם ארמון בקינגהם סיפרה כי לבקשת הזוג, הנסיך וויליאם לא יענוד טבעת נישואין. קייט, לעומת זאת, תזכה לטבעת זהב

בשבילה, טבעת זהב. ובשבילו, אצבע עירומה. הנסיך הבריטי וויליאם עומד לשבור מסורת גלובאלית, כשישאיר את עשר אצבעותיו חפות מטבעת נישואין, גם לאחר חתונתו המתוכננת עם קייט מידלטון. כך דיווח הלילה (שישי) המגזין האמריקאי "פיפל". המגזין ציטט דוברת של ארמון בקינגהאם, שאמרה כי "צפויה רק טבעת אחת, לבקשת הזוג". יצוין כי אביו של וויליאם, הלא הוא יורש העצר צ'רלס, דווקא כן עונד טבעת נישואין, מאז שנישא בשנית לקמילה פרקר.

על אף החלטתו הלא-שגרתית של החתן, אין חשש באשר לטבעתה של הכלה: מידלטון צפויה לענוד טבעת מזהב וולשי, לא פחות. הטבעת תכיל כמות זעירה של זהב שנכרה בווילס, לא הרחק מהטירה באנגלזי, שם בחרו הזוג המלכותי להתחיל את חייהם המשותפים. הטבעת מוחזקת בתקופה האחרונה בכספות המלכותיות, מאז שהוצגה לראשונה למלכה אליזבת, סבתו של וויליאם.

ב-29 באפריל צפוי הנסיך וויליאם להינשא לאהובתו, קייט. החתונה עצמה תיערך בכנסיית ווסטמינסטר, ולאחר מכן ימשיכו כ-600 המוזמנים לקבלת פנים רבת רושם בארמון. השף המלכותי, מארק פלאנגן, הבטיח כי הם יזכו ליהנות ממטעמים שיוכנו מהמצרכים הטריים והאיכותיים ביותר. "כל אירוע כזה סובב סביב הפרטים הקטנים בדקה התשעים", אמר. "נצטרך לבדוק הכל, פעם ופעמיים ועוד פעם, כדי לוודא שהכל נמצא במקום ולא שכחנו כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully