וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבת להיות למעלה: זוג תועד בסקס על גג בקולג'

מאות סטודנטים באוניברסיטת דרום קליפורניה יצאו בריצה מהכיתות כדי לחזות בפלא: מופע סקס חי על גג בניין בית הספר לחינוך. רשויות האוניברסיטה התלהבו פחות, ופתחו בחקירה

אי אפשר היה למצוא דוגמה מוצלחת יותר להמחשת הסטריאוטיפ המוכר של הסטודנטים במכללות בארה"ב, שרק דבר אחד מעניין אותם: זוג סטודנטים הסעיר השבוע את אוניברסיטת דרום קליפורניה (USC) בלוס אנג'לס, כשקיימו יחסי מין מלאים על גג אחד הבניינים בקמפוס - לעיניהם המשתאות של מאות צופים. צלם זריז תיעד את בני הזוג בשעת מעשה, והתמונות הפכו עד מהרה ללהיט ברשת. מניעיהם של בני הזוג נותרו בשלב זה עלומים, ולא נותר אלא לתהות אם מדובר בהגשמת פנטזיה פרועה - או בסתם גימיק לשיווק מוצר זה או אחר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת התמונות שהועלו לרשת. "היינו צריכים הוכחה שזה באמת קרה", הסביר הצלם/מערכת וואלה!, צילום מסך

המיצג התרחש על גג בניין בית הספר לחינוך - לא פחות - ונטלו בו חלק צעיר שפרטיו לא פורסמו אך הוא זוהה כסטודנט באוניברסיטה, ובחורה שלא זוהתה, וככל הנראה אינה סטודנטית. לפי כמה מהעדויות שפורסמו באמצעי התקשורת, השניים עשו את מעשיהם שעה שלמרגלות הבניין נערך "אירוע פילנתרופי" בהשתתפות מאות סטודנטים. בתמונות ניתן לראות כי השניים מתעקשים להישאר צמודים לקצה הגג, כדי שהצופים יוכלו לראותם מלמטה.

ברשויות האוניברסיטה לא התלהבו, בלשון המעטה, מ"קורס ההעשרה" הייחודי, שבתמונות ניתן לראות כי כלל מגוון מרשים של תנוחות. לפי דיווח ה"לוס אנג'לס טיימס", נפתחה באוניברסיטה חקירה שמטרתה לברר אם המעשים "מהווים הפרה של תקנות האוניברסיטה האוסרות על כניסה לשטח הגג". עוד קודם, דיווח עיתון האוניברסיטה כי האחווה "קאפה-סיגמה", אליה השתייך כוכב האירוע, השעתה אותו לאלתר מחברות בה. נשיא האחווה, זאק טים, אמר כי "איננו תומכים בשום אופן בהתנהגות כזו".

הצלם שצילם את התמונות סיפר לתחנת רדיו מקומית בקמפוס על האירוע: "מישהי ראתה אותם, דפקה על כל הדלתות בקומה שלנו וסיפרה לנו מה קורה. כולנו רצנו למסדרון, היינו לפחות 10 או 15. היינו די בהלם לראות את זה, אבל חשבנו שזה די מצחיק. היו כמה אנשים שאמרו שצריך לתעד את זה, כי זה כזה דבר לא ייאמן. היינו צריכים הוכחה שזה באמת קרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully