וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוקבים בדאגה: "מצבה של שירלי מרדר עדיין קריטי"

מצבה של שירלי מרדר, הצעירה שסבלה מסיבוך נדיר בעקבות שימוש בתרופה מסוג "נורופן", מוסיף להיות קשה אך יציב. בית החולים בילינסון: "עדיין יש סכנה לחייה"

מצבה של שירלי מרדר, הצעירה המאושפזת בשל אי ספיקת כבד בעקבות סיבוך שנגרם כתוצאה מנטילת תרופה לשיכוך כאבים מסוג "נורופן", ממשיך להיות קשה אך יציב. מבית החולים בילינסון בפתח תקווה, בו היא מאושפזת, נמסר הערב (רביעי) כי מרדר "עדיין במצב קריטי ועדיין יש סכנה לחייה". מרדר, בת ה-27, נטלה את כדורי הנורופן במשך כשבוע בעקבות עקירת שן כירורגית שעברה.

אתמול נותקה מרדר ממכונת ההנשמה, בעקבות שיפור שחל במצבה. מבית החולים נמסר אתמול כי "היא מגיבה לקריאת שמה ומבצעת פקודות פשוטות. מבדיקות נוספות שנערכו עולה כי קיימת מגמת שיפור רציפה במדדים הרפואיים שלה".

כמו כן הוחלט אתמול בבית החולים שלא לבצע השתלת כבד בגופה של מרדר. "במהלך הלילה התייצב מצבה של שירלי, והכבד שאמור היה להיות מושתל בגופה עבר בדיקות התאמה וכשירות", נמסר. בהודעה של בית החולים גם נאמר כי "שירלי קיבלה טיפול אינטנסיבי במהלך הלילה במחלקת טיפול נמרץ, שהביא לשיפור במדדים הרפואיים שלה. לאחר דיון שבו השתתפו הרופאים שמטפלים בה ואנשי המרכז להשתלות איברים, הוחלט לא לבצע השתלת כבד. מומחי בית החולים ימשיכו במעקב צמוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully