וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליינד דייט סקוטי: חיפשה אהבה, מצאה את אחיה

שרה קמפ וג'ורג' בנטלי יצרו קשר באתר היכרויות, ועד מהרה הגיעו למסקנה שיש להם המון מן המשותף, "כאילו הכרנו כל חיינו". רק אחרי שנפגשו בפאב, הבינו את הסיבה לכך: הם אחים

שרה קמפ, תושבת אדינבורו שבסקוטלנד, בסך הכל רצתה למצוא אהבה כשיצאה לבליינד דייט עם אדם שהכירה באינטרנט - אך לא תיארה לעצמה שהיא עומדת למצוא את אחיה האבוד, ג'ורג' בנטלי. העיתון הסקוטי "דיילי רקורד" הביא השבוע את סיפורם של השניים, שהחליפו ביניהם פרטים באתר היכרויות באינטרנט והחלו להתכתב, אך רק כשנפגשו פנים אל פנים בפאב והחלו לשוחח על ילדותם - גילו שהם חולקים את אותה הילדות. למרבה המזל, האסימון נפל לפני שהשניים הספיקו לעבור לגילויי חיבה פיזיים.

"אתם יכולים לדמיין את ההפתעה, השמחה והמבוכה שחשנו שנינו?", אמרה קמפ לעיתון. "זה היה פשוט מטורף. לפגוש את אחיך האבוד בפאב, לאחר 30 שנה, זה כבר סיפור - אבל לפגוש אותו בנסיבות האלה - בדייט... בשם אלוהים, זה באמת משהו מיוחד. מסתבר שיש לנו הרבה יותר במשותף ממה שחשבנו בתחילה".

שרה, בת 42, וג'ורג', בן 47, נולדו בעיר אשפורד באנגליה, ולדבריהם, עברה עליהם "ילדות אידלית" בבית הוריהם, פליסיטי ודייוויד בנטלי. אולם בשנת 1975 התגרשו ההורים, והילדים התפצלו: ג'ורג' בן ה-11 נותר עם האב, ואילו שרה בת השש עברה עם אמה לאדינבורו. מאותו רגע, נותק הקשר לחלוטין.

שני האחים ניסו בבגרותם ליצור קשר, כל אחד בנפרד, אך לא הצליחו לאתר זה את זו. המשימה הפכה אף קשה יותר כששרה נישאה בשנת 1989. היא אמנם התגרשה כעבור עשור, אך שם משפחתה נותר קמפ. "חיפשתי בכל מקום שרה בנטלי, אבל לה כבר קראו שרה קמפ", סיפר ג'ורג'. "אחרי זמן מה, שנינו ויתרנו על החיפושים".

אך נגד כל הסיכויים, היה זה דווקא אתר ההיכרויות שאיחד את האח והאחות האובדים. במשך שלושה חודשים תמימים התכתבו השניים, למדו להכיר זה את זו ואף החליפו תמונות - לפני שהחליטו להיפגש בפאב "הסוס הלבן" בעיר מגוריו של בנטלי, לונדון. "בחיים לא הייתי מסכימה לנסוע עד לונדון בשביל דייט", אומרת שרה, "אבל הייתה לנו שפה משותפת ויחסינו ליבלבו באינטרנט... היה לנו כל כך הרבה במשותף, ומאוד נהנינו זה מחברתו של זה. זה היה כאילו אנחנו מכירים כל חיינו".

לאחר המבוכה הראשונית שבאה בעקבות התגלית, חגגו האחים את איחודם המאוחד בעזרת בקבוק שמפניה. מאז הם כבר נפגשו פעמיים נוספות, ומתכננים להמשיך בכך. "אנחנו מתכוונים עכשיו להתראות כמה שיותר", אומר בנטלי, "כדי להשלים את הפערים מכל השנים שחלפו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully