וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש לחתונה: ההכנות בארמון באקינגהם בשיאן

600 מוזמנים אמנם אינם משהו חריג עבור עובדי ארמון המלוכה הבריטי, אך בכל זאת, הטבחים והמשרתים כבר מתאמנים לקראת קבלת הפנים ב-29 באפריל: "הכל סובב סביב הפרטים הקטנים"

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

בדיוק חודש נותר עד לחתונה המלכותית בבריטניה, וההכנות בארמון באקינגהם בעיצומן. החתונה עצמה אמנם תיערך בכנסיית ווסטמינסטר, אך לאחר מכן ימשיכו כ-600 המוזמנים לקבלת פנים בארמון - והצוות מתכוון להעניק להם חוויה של פעם בחיים.

במטבח המלכותי אמנם רגילים להכין קייטרינג לאירועי ענק, ובכל זאת הפעם לא לוקחים שם סיכונים, וכבר החלו להתאמן על המנות ודברי המאפה שיוגשו לאורחים. השף המלכותי, מארק פלאנגן, מבטיח שהם יזכו ליהנות ממטעמים שיוכנו מהמצרכים הטריים והאיכותיים ביותר. "כל אירוע כזה סובב סביב
הפרטים הקטנים בדקה התשעים", הוא אומר. "נצטרך לבדוק הכל,
פעם ופעמיים ועוד פעם, כדי לוודא שהכל נמצא במקום ולא שכחנו כלום".

לא רק במטבח הארמון החלו בהכנות. לדברי סגנו של סוכן הבית המלכותי, אדוארד גריפיתס, ההכנות לקבלת פנים גדולה בארמון מתחילות כבר חצי שנה מראש, כשכל פרט נלקח בחשבון. "כאן בארמון באקינגהם, אנו מארחים בערך 50 אלף בני אדם בשנה", הוא אומר. "קבלות פנים, ארוחות ערב, ארוחות צהריים ואירועים שונים, החל מאירועים עבור שני אנשים או ארבעה, וכלה במזנון בקבלת פנים דיפלומטית עבור אלף איש".

האורחים יזכו ליהנות לא רק מאוכל טוב ומשירות מסור, הם גם יהיו מוקפים בכמה מיצירות האמנות המרשימות ביותר שיש לארמון להציע. ג'ניפר סקוט, סגנית האוצ?ר המלכותי, אומרת כי העבודות המוצגות בגלריה ארמון, בין היתר של ואן-דייק, רובנס וקנלטו, מספקות תחרות לאלו המוצגות בגלריה הלאומית בלונדון. הגלריה עצמה, לדבריה, מספקת תחושה היסטורית. ויקטוריה הייתה המלכה הראשונה שחיה בארמון באקינגהם, והיא השתמשה בו בקביעות למסיבות ולנשפים", היא אומרת. "היא באמת מושלמת למטרה הזו. כשמבינים את האיכויות המיוחדות
של המקום הזה, זה קסום. ממש מרגישים את ההיסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully