וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירלי מרדר נותקה ממכונת ההנשמה ושבה להכרה

אריאל נוי

29.3.2011 / 17:01

אחרי שאושפזה במצב אנוש לאחר שנטלה תרופת "נורופן" ולאחר שהשתלת הכבד שהייתה אמורה לעבור בוטלה, ממשיך השיפור במצבה של בת ה-27. "מגיבה לקריאת שמה ומבצעת פקודות פשוטות"

נועם אשל

(צילום: נעם אשל, עריכה: יותם בן דוד)

חדשות טובות: מבית החולים בילינסון בפתח תקווה נמסר היום (שלישי) כי חל שיפור נוסף במצבה של שירלי מרדר בת ה-27 המאושפזת בשל אי ספיקת כבד בעקבות סיבוך שנגרם כתוצאה מנטילת תרופה מסוג "נורופן". "בשעות האחרונות שירלי נותקה ממכונת ההנשמה וחזרה להכרה, היא מגיבה לקריאת שמה ומבצעת פקודות פשוטות. מבדיקות נוספות שנערכו עולה כי קיימת מגמת שיפור רציפה במדדים הרפואיים שלה", נמסר מבית החולים. ד"ר בועז תדמור, המשנה למנהל המרכז הרפואי רבין, ציין כי "חשוב להדגיש שלמרות השיפור המשמעותי, מצבה של שירלי עדיין מוגדר קריטי ועלול להיות הפיך."

אמש, בעקבות ההודעה על תרומת כבד שעשויה להתאים, החליטה משפחת מרדר למנוע את יציאת המטוס שהיה אמור להעביר את שירלי לצרפת. שירלי אושפזה שלשום בבילינסון במצב אנוש, לאחר שנטלה את התרופה מסוג "נורופן". היא קיבלה טיפול תומך לאחר שהכבד שלה קרס. אביה אלי, סיפר אתמול לוואלה! חדשות כי בתו החלה ליטול את התרופות לפני כשבוע בעקבות עקירת שן כירורגית שעברה. האב הוסיף כי שירלי נהגה לקחת כדור אחד בכל ארבע שעות מאז הניתוח שעברה.

הבוקר החליטו הרופאים שלא לבצע השתלת כבד בגופה של מרדר, "במהלך הלילה התייצב מצבה של שירלי והכבד שאמור היה להיות מושתל בגופה עבר בדיקות התאמה וכשירות. מבית החולים נמסר הבוקר כי "שירלי קיבלה טיפול אינטנסיבי במהלך הלילה במחלקת טיפול נמרץ, שהביא לשיפור במדדים הרפואיים שלה. לאחר דיון שבו השתתפו הרופאים שמטפלים בה ואנשי המרכז להשתלות איברים, הוחלט לא לבצע השתלת כבד. מומחי בית החולים ימשיכו במעקב צמוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully